torek, 12. avgust 2014

Pobarvana

Že dolgo, dolgo nisem ničesar pobarvala, sem kar malo lena za to. Zelo mi je všeč zadnje čase priljubljena tehnika akvarelnega barvanja (Helena in Vladka to obvladata "u nulo"), ampak do tja še nisem prišla. Tale odtis sem pobarvala že kar nekaj časa nazaj, pri Janji na tečaju in je pridno čakal, da se ga končno usmilim in nekaj naredim z njim. Pa sta Tina In Vladka za osrednjo temo izziva Ko me inspiria izbrali barvan motiv, meni pa se je zdelo kot naročeno za tale odtis. Voščilnica ni preprosta in na njej ni veliko beline, ampak jo kljub temu prijavljam na izziv.



 Na njej je veliko "materiala", barvana pa je z Distress blazinicami.


Tokrat sem dodala tudi perlice, za katere bi bilo morda bolje, da ne bi bile tako raznolike v barvi, ampak bolj poenotene. Kaj mislite?


Izziv:
Ko me inspirira # 28

11 komentarjev:

  1. Tale motiv je pa tako cotkan in ti si ga super umestila v voščilnico. Zelo je lepa. Če bi uporabila enobarvne perlice, bi pridobila na eleganci voščilnice, barvite perlice pa ji dajejo igrivost, kar ptičkoma prav pristaja, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelooo je lepa in krasno si pobarvala motiv :-))
    Kot celota je pa itak prava cartika!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za tako lepe pohvale, Helena. Ampak tebi tudi gre tole super od rok. Ptici sta cudovito pobarvani in voscilnica je tako kjut. Sem vesela, da je bil najin izziv kot nalasc za tole.

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena, to je čudovita voščilnica in mi je zelo všeč, ker je na njej "polno materiala". Ptička sta res lepo pobarvana in upam, da bomo videli še več pobarvanih motivov!!! Zelo mi je všeč ;)))
    Lep dan ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Ptička sta profesionalno pobarvana. Všeč mi je, da si naredila voščilnico tako pisano. Mislim, da tudi barvaste perlice bolj pašejo zraven, kot bi enobarvne. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena, Ptički so tako ljubki in prekrasno pobarvani. Čestitka je res čudovita (čeprav se mi zdi, da ni nekako tvoj stil). Zelo, zelo všečna. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastično barvanje in celota. Glede, na to, da so perlice v barvah, ki so uporabljene tudi na preostali voščilnici sploh ne moti. Dajo pridih navihanosti in živahnosti, enobarvne pa bi se zgubile v celoti - vsaj zame :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se sviđa jako ova tvoja čestitka i motiv je predobro obojan. Divan rad.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Ptička sta zelo luštna in krasno pobarvana! Jaz se barvanju oseb in živali zaenkrat še na daleč izogibam :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, hvala, ker si me omenila :)
    Upam, da boš večkrat kaj pobarvala in nam pokazala.
    Tokratna ptička sta fantastična! In zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Helena, pri tebi mi je tako všeč, kako lepo znaš sestaviti prav vsak stil voščilnice. Meni se zdi, da se različne perlice prav super skladajo s celoto. Pa ptička sta super pobarvana. Hvala, ker si jo prijavila na izziv.

    OdgovoriIzbriši