ponedeljek, 04. avgust 2014

Šopek

 


Osnova je vijolična, pa se zaradi kislega vremena in motoviljenja s fotičem ne vidi prav najbolje. Pri tej voščilnici sem porabile kar nekaj ostankov, za katere mi je bilo žal, da bi jih zavrgla; oranžni okrasek nad šopkom, vejice zataknjene v šopku okrasek na vazi in ostanek ozadja narejenega s pomočjo Gelli art plošče in akrilnih barv, ki sem ga spremenila v rožice.  



Odtisnila sem še ozadje, vazici zavezala pentljo in rožicam dodala polperlice ter pritrdila napis.




 Sedaj pridno čaka v škatli "Na zalogo". Prijavljam pa jo tudi k Tini v avgustovsko galerijo.






13 komentarjev:

  1. Tale romatnični sopek mi je pa neznasko všeč. Spet si tako čudovito uporabila ostanke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na voščilnici tole zlgeda kot vrhunski dizajnerski papir, ne pa ostanki. Zelo je lušten tale tvoj šopek v vazici, tako da zagovotoov ne bo dolgo v "zaloga" škatli :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, vau, kako krasno aranžiran šopek! Super si kombinirala vijolično ozadje in oranžne dodatke. Tudi meni se zdi, da bo voščilnica kmalu šla iz "zaloga" škatle :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepo. Sviđa mi se tvoj buketić jako.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si uporabila ostanke. Barvna kombinacija je sicer malo nenavadna ampak tebi jo je uspelo super skombinirati. Zelo je lepa. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si sestavila ta sopek v vazi in pametno uporabila ostanke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena...čudovit šopek, ki bi se prav lepo podal na vsako mizo ;)))
    Zelim ti en lep dan, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh in ah..kako zelo mi je všeč dekoracija na vazici!!! Super, res! Pa vse tako lepo sestavi krasno celoto.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit šopek v prekrasni vazici! Upam, da si uredu!
    Lp, Ana K.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je lepa in vaza s šopkom je krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno si sestavila šopek. Voščilnica je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau, krasen šopek v vazi! Kako lepo si okrasila vazo, nikoli mi ni padlo na pamet, da bi jo lahko okrasila z izrezkom, res dobra ideja :)

    OdgovoriIzbriši