četrtek, 21. avgust 2014

Zeljna pita in Novo leto # 11




Ob nekoliko hladnejših dnevih in obilici zelja, ki letos menda prav dobro uspeva, sem pripravila zeljno pito po receptu, ki sem ga našla na blogu Čarovnije z male kmetije. Nisem je naredila prvič, ampak tokrat se mi je zdela še posebej slastna. Kako že gre tisti rek? "Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo." :):) Pri tej piti ne gre za mojstrovino, prej za božanskost okusov. No, tisti, ki ne marate zelja se z mano prav gotovo ne boste strinjali, ampak vam jo res priporočam. 




Spet ostajam dolžna nekaj info o praznovanjih novega leta po svetu; oh, kako hitro čas beži.....
17. avgusta so praznovali malajalamsko (Puthuvarsahm) navadno novo leto po malajalamsekm koledarju v Indiji, 18. pa je bilo parskovsko novo leto, ki jo praznuje etnija Parskov v Indiji.
Še malo dežja in megle, nekaj hladnejših dni in že se bodo priprave na novoletne praznike pričele tudi pri nas. Mogoče pa kdo pripravi zeljno pito.....:):)



Pa dober tek!

4 komentarji:

  1. Mmhmhm res slastno izgleda, poskusim tudi jaz, kmalu , upam :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O njami, tale tvoja pita zgleda božansko...vsekakor bom poiskala recept in poizkusila! Hvala za nove “novoletne” informacije. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. uff, mi je povzročila kar polno sline in lakoto v želodcu. bi jo takoj en košček zmazala!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmm, tole bo pa jutri na jedilniku. Se mi že zdaj cedijo sline.

    OdgovoriIzbriši