ponedeljek, 01. september 2014

En dober par



Ostalo mi je preveč iztisnjene strukturne paste in se jo na hitro nanesla preko šablone kar na belo osnovo. Oh, jo bom že dodelala in "primerno" posenčila, sem si mislila. Pa jo nisem. Že nekaj časa se mi je po mizi valjala tale roza vrtnica z zlatimi pikami; ena od idej, ki niso zagledale luč sveta. Zdelo se mi je, da bi bela strukturna osnova in rahlo roza vrtnica lahko bili en dober par.


Ker je bilo še vedno malce preveč pusto za moj okus, sem dodala še zlat trak in listka vrtnice  ter nekaj zlatih pikic. Dovolj, vsaj tako se mi zdi.




Doma imam zlato folijo, ki mi jo je poklonil en prijazen mladenič. Je čisto tanka in potrebuje kar precej pazljivosti, sicer se kaj hitro zmečka ali pa raztrga. Prilepila sem jo na papir, potem pa spustila skozi rezalno mašinco z želenimi šablonami.
Mislim, da jo bom uporabila tudi na novoletnih voščilnicah, ko bo čas za to.

Pa še to; danes je vzhodnopravoslavno liturgično novo leto po liturgičnem koledarju vzhodne pravoslavne cerkve. 

7 komentarjev:

  1. Uau, Helena, tole s folijo na papirju in v kombinaciji s šablonami, si se pa dobro spomnila, v oči so mi namreč najprej padli čudoviti listi, zgledajo kot kovinski, zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole skombinirala -všečkam idejo s folijo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. U, tole je pa res nobel voščilnica! :-) Zlata folija na vijola podlagi - prva liga! Vrtnica pa je samo še dodatni cukerček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hhhmmm...to je pa več kot dober par - odličen je! Prav simpatična voščilnica je nastala!
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Nastala je predivna elegantna čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštno Helena...mi je všeč ozadje in pike!

    OdgovoriIzbriši