ponedeljek, 15. september 2014

Še ena s čipko

Evo, pa sem nazaj. Kako je bilo v prihodnji objavi, danes pa še ena s čipko, ki je bila narejena že pred odhodom, ampak je ni bilo pametno kazati že pred izročitvijo...:):).


Pri fotografiranju mi je zelo nagajala svetloba, nikakor nisem mogla ujeti takšen barve, kot je bila v resnici. Namenjena je bila dami, ki je stopila pred obličje Abrahama, njena najljubša barva pa je temno modra, ki prevladuje tudi na voščilnici.


Pošteno sem se namatrala s šablonami Najlepšega para, na koncu pa se mi je vse dobro izšlo. Čipko sem dodala, da je videti vse skupaj bolj "mehko" in žensko, ravno tako črtsat in rožast papir. Rožice sem naredila sama, v sredino pa sem dodala perlice, da malo "požlahtnijo".


Sredina z žepkom je namenjena darilnemu bonu, zgornji del za podpise prijateljev, spodnji del pa kot opora, da lahko stoji tudi pokonci in za zapenjanje z ježkom.


 

Slavljenka je bila zadovoljna, jaz pa tudi, saj me je ta temna barva močno živcirala, še posebej zato, ker Abrahamovka ne mara niti živahnih vzorcev, niti barv. Zapleteno....

Izzivi:
Craftalnica: Čipke
Tina: Galerija meseca septembra

15 komentarjev:

  1. Helena, ko sem pogledala voščilnico, sem rekla samo KRASNO! Potem pa sem prebrala tvoj prisrčen opis ustvarjalne avanture.... A je Najlepši par kaj nagajal? Nisem prav dobro razumela in upam, da ne....sicer mi javi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina s šablonami je bilo vse Ok. Le jaz sem komplicirala s postavitvijo in dimenzijami, zato sem imela veliko dela, da sem vse skupaj "upasala" tako, kot sem si zamislila.

      Izbriši
  2. Lepa je. Všeč mi mi je kako si izrezala enobarvno in rožasto podlago.

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena krasno si skombinirala enobarvni, črtast in cvetlični papir. Zelo všeč mi je polkrožni izrez s čipko. Res si se zelo, zelo potrudila. Čudovit izdelek!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Za tole lepotičko pa mi je zmanjkalo presežnikov. :-)) Preprosto čudovita je in dodelana v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 116. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Elegantno lepa! Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. uuu kako lepe okrogline in sestavljeno. Zelo, zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res si se potrudila, zelo lepa, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna je. Samo malo mi boje ne pašu,nisam baš ljubitelj plave, ali sama čestitka je divna.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je lepo in krasno izdelano :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s čipko v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Enkratna je. Tako elegantna in zelo lepo narejena.

    OdgovoriIzbriši
  12. U, lepa kombinacija vzorčkov in oblik. Čudovito je tole s čipkastim robom. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  13. Res je čudovita, še posebej lepo izpade na prvi strani "šivan" rob na papirju in spodaj prava čipka.

    OdgovoriIzbriši