četrtek, 04. september 2014

Še vedno pri (z)mešani tehniki



Moje trenutno razpoloženje se odraža v tej voščilnici. Pisano, prepleteno, zblojeno, fantazijsko, sanjavo, trapasto, nagajivo, nekje med poletjem, jesenjo in že s kančkom zimskega. Pestro!

 



Res je že čas, da odpeketam na morje, samo še do sobote počakam. Letos ga potrebujem kot kamela vode, še bolj pa totalen odklop. Nič telefona, nič spleta in nič komentarjev. Ko se vrnem, pa kakšna luštna fotka. 
Zadnji trenutek sem opazila, da je na voščilnci tudi kanček čipke na washi traku, zato jo pripopam še v Craftalnico, kjer je tema ravno čipka.

Izzivi:

15 komentarjev:

  1. o čudovita je! prava jesenska krasotica! le pojdi in uživaj na morju, upam, da bo še kaj sončka!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) preden sem prebrala do konca, sem te hotela dregniti, da imaš košček čipke, pa vidim, da si že sama opazila :)))))
    Super je!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je, uživaj na dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito (Z)mešana tehnika. Všečkam na polno tudi s pikico čipke :). Uživaj na dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  5. super zmešnjava....uživaj na dopustu !
    jaz sem trenutno v fazi ko bi šla iz dopusta na dopust :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja zmešana tehnika je vrhunska! Tale voščilnica pa je čista fantazija. :-)
    Uživaj na dopustu in odklopi na polno! :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena, ova tvoja miksana tehnika je odlična. Super boje i kombinacije. Vrlo lijepo.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepo! Meni so zmešane tehnike, pisane barve in različni materialni na kupu zelozelo všeč, tako, da se mi tvoja jesenska voščilnica izredno dopade. Lepo se imej :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj kako je lepa,odštekana, pisana......
    Hvala,da si jo pripopala tudi v Craft-talnico.Uživaj na dopstu, Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma Helena...ostala sem brez besed;))) wwwauuuu kakšno ozadje in voščilnica super ponazarja jesen!!! Zelo, zelo všeč...
    Uživaj na dopustu in komaj čakam novih objav, Jana

    OdgovoriIzbriši
  11. Uživaj na morju! Če boš imela energije na pretek se lahko udeležiš povezovalega partija na http://www.tanyashandmade.si/2014/09/cas-1.html. Dobrodošla!

    OdgovoriIzbriši
  12. Uh, upam, da ti je fajn in uživaš v odklopu!
    Tale zmešana tehnika je fantastična. Lepa slikica!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna je. Lep dopust ti želim.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 116. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Spet ti je čudovito uspelo tole "packanje" tehnik :-))
    Gobice so čudovite, s čipko pa si se znašla!
    Hvala, ker se igraš z nami s čipko v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prav luštno pisano.. popestri ekran :)

    OdgovoriIzbriši