ponedeljek, 29. september 2014

Še zadnja

sivka letošnjega leta. Včeraj je bil tako prijeten dan..... Dopoldan sem se podila po jesenskem gozdu, popoldan pa sem posvetila grmičkom sivke ob terasi. Zelo, zelo sem jo porezala, da bo spomladi lepše odgnala in takšne sveže, ne odcvetele je bilo še za en mali šopek.




K šopku sodi tudi voščilnica v vijola odtenkih. Naredila sem jo že nekaj dni nazaj, ampak še ni bilo časa, da jo pokažem. Meni deluje mehko in nežno, za koga bo, bomo pa še videli....:):)







Kot pravi Helena; pojdite v naravo in uživajte na soncu, dokler še je.

11 komentarjev:

  1. lepa, mi je pričarala vonj po sivki,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena...prelepa! Všeč mi je satovje in cik cak ;)))
    Kdor jo dobi, bo super navdušen!
    Lep teden ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Všečkam an polno - fantastični detajli sploh pa ozadje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravkar sva tvojo lepotičko občudovala skupaj s sinom. Oba se strinjava, da je fenomenalna. :-))
    Moja sivka je pa že davno odcvetela in je že tudi porezana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam lavandu. A tvoja čestitka mi je fenomenalna.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, zdaj so res cudoviti dnevi za uzivanje v naravi. Tvoja voscilnica mi je zelo vsec, znova odlicno izdelano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Barva sivke, njen vonj in malo sončka .... popolno. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožujem sivko in vijola barvo, zato mi je tvoja objava polepšala dan. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, krasen šopek si naredila iz zadnjih cvetov sivke.
    Voščilnica pa je lepa, nežna in z zanimivim ozadjem.

    OdgovoriIzbriši
  10. krasna voščilnica in super za šopek....moja sivka letos ni bog ve kaj uspevala :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Helena, hvala za vse tvoje komentarje med mojim mrkom, zdaj bom lahko večkrat prišla na obisk :) Kako lepa kombinacija šopka in krasne voščilnice, super si naredila ozadje!

    OdgovoriIzbriši