torek, 28. oktober 2014

Jadranje - 1 .del

Pri meni je popolno zatišje. Ni navdiha, ne vem kam je izginil. Pa se nič kaj dosti ne sekiram, saj so dnevi polni na drugačen način. V nedeljo sem opravila s pol maratonom, teden prej pa sem se vrnila z jadranja. No, pa lepo po vrsti, kot so hiše v Trsti....:).

Prvo polovica tedna sva bila z M-jem z eno ekipo, drugo polovico tedna pa z drugo. Le midva srečkota sva bila cel teden, vauuuuu.....

Še preden smo izpluli, so naju je ugrabili čisto pravi gusarji. Začetek je bil obetaven in zabaven. Prijetno druženje, super družba in čudovito vreme z ravno prav vetra za gusarje, ki nimajo prav veliko jadralske kilometrine.


Uživanje na samotni plaži, peka rib na gradeli in kopanje v še vedno toplem morju.


Otočje okrog Šibenika in do Kornata je bilo "naše".








Pohajkovali smo po kamenju, občudovali prelepe razglede z vrhov in nastavljali lica jugu, ki je sredi tedna že kar močno pihal. Ravno prav, ravno prav,.... dobrih 15 vozlov se je upiralo v jadra, ki so nas gnala med otoki. 

Ne vem, če ste že doživeli trenutek, ko ujameš zahajajoče sonce v roke. Stojiš na vrhu hriba, okrog tebe piha ali  pihlja veter (ni pomembno), pogled ti seže daleč po morski gladini, boža otoke in se spogleduje z modrino pred seboj, v daljavi pa zahaja sonce. Takrat se zaveš, da si le majceno bitje v tem širnem prostranstvu, zaveš se veličine vseobsegajočega in dotakne se te spokojnost, ki pomirja in staplja z "nečim". Ni neštetih misli, ki te obremenjujejo, je le občutek pripadanja in bitja; tu in zdaj. To so za mene nepopisni trenutki in hvaležna sem, da sem jih doživela že kar nekaj,

Za konec prvega dela pa pozdrav s soncem v rokah :)


5 komentarjev:

  1. Kako lepo si tale opis zaključila... ta mir se je kar zdramil v meni. Čudovite fotografije in verjamem, da ste uživali na polno. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako krasen zapis! In prelepe fotografije. Prav privoščim ti tole uživancijo in čakam nadaljevanje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena zelo lepa objava in komaj čakam nadaljevanja ;))) zadnja fotka je čudovita!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu jesensko morje, čudovite fotke , komaj čakam nadaljevanje...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale panorama z mirnim vetrom mi je bolj všeč - važno da ste uživali, za ustvarjanje bo dovolj časa, ko bo zunaj slabo vreme ;)

    OdgovoriIzbriši