ponedeljek, 17. november 2014

Prva praznična

Letos sem jesenske kar preskočila, tudi prva praznična je hudo pozna. Bolje pa ena, kot nobena, mar ne?


 Šele sedaj vidim, da bela vrvica prav nemarno visi in jo moram pritrditi še na enem koncu.



Moja hitrost izdelovanja voščilnic je zadnje čase po polžje brzinska. Tale je bila namenjena za izziv v Craftalnici "Naj sneži", pa sem vse skupaj zamudila. Pa nič zato...:)




8 komentarjev:

  1. Opa, tole je pa nekaj čisto posebno lepega. :-)) Všeč mi je, kako si sestavila različne papirčke. Beli dodatki so "v nulo". :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva postavitev papirjev, prava zimska voščilnica. Naj te potolažim, ta izziv sem tudi sama zamudila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je krasna.Sviđa mi se kako si postavila slojeve papira.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo si pokazala nabor papirjev, vrvica pa da svojevrsten pečat :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zanimiva, škoda bi bilo, da nam je ne bi pokazala :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vsec so mi te plasti. Vrvice pa verjetno se opazila ne bi, ce ne bi napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si sestavila toliko plasti in jih nadgradila z veliko snežinko (in še eno manjšo) :) Vedno imaš kakšno posebno idejo.

    OdgovoriIzbriši