nedelja, 28. december 2014

Konec leta oz. "ah, bom že"

Nisem ostala v srednji Ameriki, ni me zasul sneg, ampak me je očitno zacopral špicparkeljc. Ti nebodigatreba je sfižila vse; od pred novoletnega  ustvarjanja, do zavijanja daril, komajda, da dohajam tempo dni in dogodkov. Je pač tako, da je letos zaključek leta zame malo drugačen, malo manj prazničen in tudi malo manj potrošniško obupen. In mi je kar všeč......

Več sem v naravi kot ponavadi takle čas, kar mi zeloooooo paše in tudi veliko več sem za domačim kaminom, kar mi tudi zelooooo paše. Še vedno premlevam in premetavam vtise in fotke s potovanja. Seveda bom nekaj vtisov strnila tudi na blog, ampak, ko bom razpoložena za to. Zdaj je čas za odklop. 

In čas za kakšen pobeg od doma...npr. na Porezen tik pred zdajšnjim snegom.

 Še globoko v gozdu

in s kontrolo srčnega utripa.


Med snežno nevihto


izza zaledenelih iglavcev,


na sončno obsijanem pobočju v oklepu ivja in ledenih kristalov





Želim vam lep preostanek praznikov zavit v snežno idilo. Naj se vam leto, ki prihaja začne čim bolj prijazno in po vaši meri, užijte ga vsak dan posebej s polno mero optimizma in življenjske radosti. V vaših ustvarjalnih kotičkih pa vam želim veliko prekrasnih idej in izdelkov, ki jih bom z veseljem še naprej spremljala. In da ne pozabim; ja, lena sem tudi za komentiranje na vaših blogih. Redno jih spremljam in prebiram, ampak sem še vedno v fazi "ah, bom že". Upam, da razumete, da sem še vedno "odštekana" od poti.

6 komentarjev:

  1. Uživaj :) tudi jaz sem bolj lena.. tako za objave kot komentarje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, prav lepo te je spet brati. :-) Krasne fotke, vse ostalo pa bo že. :-)) Lepo bodi in uživaj v vsem, kar te izpolnjuje.

    OdgovoriIzbriši
  3. WAW kakšne fotke - hval ker jih deliš z nami. Mislim, da smo bolj vsi v fazi, saj bo že.... Lepe praznike tebi in tvojim ter veliko ustvarlajnih trenutkov v 2015!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava asica si, veš? :) Potovanje, tek ...
    Hvala, ker si se javila, da si že v domačih krajih.
    Komaj čakam kakšno fotko s potovanja!
    Pozdravček in prijeten skok v 2015!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj Helena....kar prepusti se "odklopu"...saj bo že...hhhheeehhee...
    Draga Helena, tebi in tvojim vse lepo v Novem letu in se veselim objave iz Srednje Amerike.
    Pozdravček iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Važno, da ti uživaš, pa kakor koli že....vse najlepše!

    OdgovoriIzbriši