torek, 30. december 2014

Se spodobi,

da objavim vsaj tistih nekaj voščilnic, ki sem jih le uspela narediti. Tele so bile zadnje in so šele danes romale v poštni nabiralnik.

Osnova je trd karton, ki sem ga špricala in senčila s kavo - po recepturi Ane K. Zanimivo, eko in še prej se lahko pocrkljaš s kavico. Potem pa sem le nalagala koščke.




 Uporabljeni materiali so: papir, usnje, les, juta, čipka, umetno krzno, gumbi in perlice.




Niso prave čestitke, ker se ne odpirajo. So samo kartoni. Na zadnji strani sem dodala bel papir z voščilom in pa pritrdila s kovinsko kovico desno zgoraj ter simbolično zavezala še vrvico.














Cel komplet po dolgem času prijavljam tudi v Craftalnico.

8 komentarjev:

  1. Helena neverjetno koliko različnega materiala si uporabila za fantastično voščilnico.
    Izdelek je nekaj posebnega!
    Še enkrat vse lepo v prihajajočem letu :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauu, kakšna kombinacija materjalov in v mojih naj ustvarjalnih barvah <3.
    Helena, hvala, da si se nama pridružila v zadnji letošnji Craft-alnici.
    Sreče in zdravja v izobilju tebi in tvojim dragim! Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Če nam ne bi tega pokazala, bi bili res prikrajšani za čisto posebne, čudovite izdelke. :-)) Vse lepo v novem letu in en kup ustvarjalnega navdiha ter potepanj! :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. WAW Helena to pa je kolaž z veliko začetnico - čudovito :)! Čaroben večer v krogu najdražjih in srečno 2015!

    OdgovoriIzbriši
  5. tale voščilnica bi bila pa odličen taktilni pripomoček, s kančkom zaznave vonja, hihihi
    Srečno novo leto 2015
    LP, Škrga

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je prava eksplozija "mixed media" tehnike :-)) Zelo mi je všeč, kako si se vsakega posebej lotila in izdelala krasno celoto!
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo čudovito, sploh ne vem ali mi je katera ljubša od druge...prav vse so božanske!!
    Ali ni vonj pokavici prav omamen :)

    OdgovoriIzbriši