ponedeljek, 19. januar 2015

*** 1

Malce nenavaden naslov, mar ne? Najbolj grozno mi je, ko se pri vsaki objavi voščilnice strašansko mučim, kako naj dam objavi naslov. Pa sem se odločila, da bo to kar številka (idejo sem našla kje drugje kot na spletu), za vse ostale objave, ki ne bodo v povezavi z voščilnicami se bom pa že potrudila, kot doslej. V novem letu pa že mora biti kakšna sprememba, hahahahaha.....




Skok v novo leto začenjam z zaljubljeno žabico, ki jo kar razganja od ljubezni. Je moškega spola, ampak sem gospodu kljub temu dodala rdeče ustnice. Si predstavljate, da je ravnokar zagledal eno fejst skokico? Jah, pomlad počasi že prihaja....




8 komentarjev:

  1. Ta žabon pa res zgleda, da je zaljubljen do ušes ;)
    Lušna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. upam da tega žabca čimprej poljubi kakšna fejst deklina ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da je tale zaljubljeni žabec že prejel poljubček, saj mu je klobuk kar odneslo z glave. :-))) Super simpatična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jp, tegale žabona je definitvno že kušnla ena fejst žabica, saj mu j eklobuk odneslo iz glave pa še šminko mu je pustila na ustnicah ;). Domiselna voščilnica, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, zjutraj se že da slišati žvrgolenje kakšnega osamljenega ptiča, kar že nakazuje, da se bodo počasi začeli ženit :) Lušna tale žabica. Jaz se ponavadi z naslovi nič kaj ne ukvarjam in ga vedno dam na koncu, ko že napišem objavo. Takrat se mi porodi kar sam od sebe. Zaljubljeni žabec bi bil super naslov, recimo :) ampak tudi s številkami ni prav nič narobe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena....z zaljubljenim žabom si mi polepšala jutro....kar cel dan! Voščilnico si super sestavila in izbrala zelo zanimive barve. Všeč mi je krog v ozadju in sem sprva mislila, di si sestavila shaker voščilnico. Super, da si v novo leto zakorakala z ljubeznijo ;)))
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako simpatično navihana je ;)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  8. Žabici se pa dogaja :)). Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši