nedelja, 25. januar 2015

*** 3

Enaki papirčki kot v prejšnji objavi, le drugačna postavitev. Klasika, ki vedno prav pride. Napis bom dodala,če bo potrebno.

 



Grejte se ob zakurjeni peči in toplem čaju, zima še kar opleta z repom. Včeraj je pri nas zapadlo celo nekaj snega,

8 komentarjev:

  1. Klasika in eleganca. :-) Zelo je lepa.
    Kaj je to sneg? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. Take je vedno dobro imeti na zalogi.
    Snega pa pri nas še ni ..... sem kar vesela :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč so mi barve in postavitev. Lepo si senčila rožico.
    Ja, zima naj še kar bo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi pri nas je snežilo, pa ga je hitro pobralo. Vidim, da je nasnežilo tudi rob tvoje čestitke. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Klasična elgance - taka ne gre nikoli iz "mode" :). Všeč mi je ravno zaradi enostavnosti. Hm.. tale zima je letos boljpodobna pomladi - snega smo imeli za par dni - toliko da je naredil kažin na cestah, malo mraza in že ga ni bilo več :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitivno se strinjam, klasika ki vedno prav pride. Sneg ste imeli? Mi pa nič :(

    OdgovoriIzbriši
  7. krasna barvna kombinacija in lepa postavitev, pohvale s tega mesta za vse!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim, da sem zamudila čudovite objave in tudi ta voščilnica je prelepa. Všeč mi je delno črtasto ozadje ;)))

    OdgovoriIzbriši