torek, 27. januar 2015

*** 4

Malo sem se poigrala s črno - rjavo barvo in s kovinskim pridihom. No, ja tehnike "kovinskega pridiha" sploh ne obvladam, zato se vidi, da sem kar nekaj packala. Bolj poizkušala kot kaj drugega, navsezadnje pa je nastal en sfižen zajc. Pa naj mu bo. Dodala sem mu nekaj perlic v žičnatem šopku in ga položila v bakreno rjavo toplotno embossirano ozadje.

Saj bo kmalu velika noč, a ne?









Izziv:
- Paperartsv: Shiny Stuff

14 komentarjev:

  1. O, to še pa nisem videla, s perlicami na žici in vse na čestitki. Super pride, sploh barvna kombinacija rjava (bakrena) in črna sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni tvoj zajec sploh ne deluje sfiženo. :-))) Voščilnica je čudovita in čisto posebna. Občudujem okrasje iz žice in perlic. Vau! Velika noč pa bo prej tukaj, kot bomo uspeli reči "keks". :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj "sfižen" zajc, meni izgleda perfektno....bogata in prelepa voščilnica...primerna tudi za moškega...Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau kako huda voščilnica! Fantastično si jo sestavila in dodatki so res pravi izbor :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Dober učinek je in lepo si skombinirala barve. Vsekakor bi prišla prav.

    OdgovoriIzbriši
  6. meni so barave tako in tako najboljše, čisto moje, sama izdelava pa je tusi super, nič jamrat!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšne barve, čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nič ni sfiženo, je prava velikonočna voščilnica. Zaradi barv in učinka kovinskih detajlov bi bila primerna tudi za moškega, samo zajec bi moral dobiti kakšno bolj abstraktno ime ;). Všečkam!

    OdgovoriIzbriši
  9. Z barvo bakra, žico in perlicami si naredila krasno voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo zanimiva voščilnica in prav nič ni videti, da bi se ti kaj sfižilo :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ohh its beautiful! Thankyou for joining in the challenge!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sfižen zajec? Kje? Draga Helena...ČU-DO-VI-TA je!!! In ta kovinski pridih...wwwwaaauuu...sem ostala brez besed!

    OdgovoriIzbriši