sobota, 31. januar 2015

*** 5

Po dolgem času sem voščilnico naredila v kompletu s škatlico. Malo sem se poigrala s papirji in postavitvijo ter enostavno prilepila. Nič posebnega, pa vseeno relaks za dušo....:):)

Voščilnica,

 
 v ozadju s škatlico


in še sama škatlica.



Mogoče pa danes zberem pogum in se lotim akvarelnega barvanja, saj sta me Vladka in Janja čisto "nakurili".

13 komentarjev:

  1. Krasen kompletek, tako škatlica kot voščilnica! Voščilnico si zelo lepo sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. How pretty and I love the last card - its lovely!

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako lep kompletek, zelo lepo si ga naredila, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno igranje s papirčki. :-) Voščilnica mi je zelo všeč, škatlica pa tudi. Krasen kompletek. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. No jaz se za takle projekt še nisem odločila. Enostavno mi vzame preveč časa. Tvoj komplet pa je čudovit.
    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  6. Uu, zelo lep komplet! Jaz se tudi ne bi lotila tega, Škatlice se mi zdijo nedosegljiv dosežek. Tvoja je krasna in barve so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. He he, dobro svate, kaj? Upam, da si si se včeraj kaj preizkušala in da kmalu vidimo rezultate :) Tale kompletek je zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  8. Barvna kombinacija je zelo lepa in kompletek kot celota, krasen.
    Sedaj št. 6 ... :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, prekrasna kombinacija. Lepa barvna kombinacija in dodatki, ki pašejo zraven. Komaj čakam novo voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo krasen komplet si izdelala in meni je zelooo poseben. Top barvna kombinacija ;))

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastičen kompletek in super nabor barv.

    OdgovoriIzbriši