sreda, 07. januar 2015

Še zadnji dolg

Tole je še zadnji dolg; novoletne voščilnice. Preproste, za v kuverto, narejene v malce večjih količinah, ampak nisem vseh skupinsko poslikala. Še te sem zadnij hip, zato tudi slabe fotke.




Tale se je pa obrnila na glavo. Obstajajo dve možnosti: da si predstavljate kako zgleda pravilno obrnjena ali pa da glavo obrnete naokrog, še bolje pa je računalnik, da ne bi kaj zaškrtalo.. :):)   Tista tretja, da bi se jaz potrudila, da jo pravilno obrnem, pa danes preprosto odpade; ni prave volje.






Tako, zdaj pa novim izzivom naproti.


8 komentarjev:

  1. Pridna si bila, sem si pogledala še prejšnje voščilnice. Kar zajeten kupček si jih naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa hvala za opozorilo. Res je bolj pametno obrniti računalnik, kot glavo. :-))) Tvoje voščilnice so čudovite, vse po vrsti. Pridna punca! :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz bom raje obrnila ekran, bolj sigurno je :))) Preprosto vsecne so.

    OdgovoriIzbriši
  4. vseeno je krasna, čeprav "na glavo", se vidi lepa izdelava. pohvale tudi za vse ostalo in seveda, lepo ustvarjanje v tem letu!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Oppa tole pa je lep kupček samih krasnih voščilnic :). Ne vem zakaj, vnedar mi v uč najbolj padeta zadnji dve z motivom znamke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Preproste, vendar lepe ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  7. prav lušne so pa naj bodo obrnjene na noge ali na glavo ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav lepo kolekcijo novoletnih si pričarala in vsaka je zelo simpatična!

    OdgovoriIzbriši