petek, 20. februar 2015

*** 10

Tinine vrtnice so tako uporabne in prikladne, da se jih sploh ne naveličam. Tudi tokrat sem jih uporabila na voščilnici za abrahamovko. Naredila sem večplastno vrtnico vijolične barve. Ni ravno tipična barva za vrtnico, se pa lepo ujame z barvo papirja. Malo umetniške svobode pa že mora biti, mar ne?



Voščilnica je povezana s satenastim trakom. Na hrbtni strani sem dodala Tinin izrez in skozenj napeljala trak.



Tu pa so se začele moje muke in monade. Ne glede na to, da sem delala po navodilih, ki sem jih našla na Youtubu, sem dobivala pike in solzne oči. Ne vem če me je katera voščilnica že tako namučila. Vrtnice v sredini bi se morale lepo razpreti, ko voščilnico odpreš. Pri meni to ni šlo. Trikrat sem jih morala odlepiti, seveda se je pri tem raztrgal papir, tako, da sem morala čez črtastega prilepiti rožnata polkrožna izseka, da sem zakrila raztrganino. Grrrrrr.....

 


Vsa finta je v tem, da je potrebno papirnati nastavek prilepiti pod pravim kotom, kateri je ta pa sam bog ve. Bo še treba vaje. 

Izzivi:
- Craftalnica: Ročno izdelan cvet
- Najlepši par: Galerija meseca februarja

16 komentarjev:

  1. Nasmejala si me, hvala :) Sicer pa je izpadla zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. No, to pa si si dala dela. Krasna Tinina roža v 3D izvedbi spredaj in potem še pop-up izvedba na sredi. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kljub pikam in solznim očem in ostalim peripetijam je nastala čudovita voščilnica. :-) Za Tinine vrtnice ti dam popolnoma prav. Res se jih ni moč naveličati. 3D cvet na sprednji strani je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena prekrasna je. Vrjamem, da te je namučila, vendar je bilo vredn. Zelo lepo in predvsem drugače, pa še toliko rožic.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta pa je nekaj posebnega. Ves trud, ki si ga vložila v njo je poplačan saj je fenomenalna. 3D rožice so ti zelo lepo uspele.
    LP Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico si naredila in rožice so naravnost čudovite :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti pa kar verjamem, da je bilo hudo, ampak se ne vidi veš. Izgleda na moč profesionalno in prečudovito! In ta vrtnica na prvi strani je zelo lepa. si na roke rezala? Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrtnico sem večkrat odtisnila in vsako posebej izrezala s Tinino pripadajočo šablono. Spodnjo sem pustila v originalni velikosti, ostale pa sem potem še ročno obrezovala, tako, da je bila vsaka manjša, vsaka ima nekaj listov manj. N vrhu je najmanjša. Listke sem malo zmečkala in zvila, da je bolj bogata, v sredino pa sem prilepila še svetleč polkamenček.

      Izbriši
    2. Vrtnico sem večkrat odtisnila in vsako posebej izrezala s Tinino pripadajočo šablono. Spodnjo sem pustila v originalni velikosti, ostale pa sem potem še ročno obrezovala, tako, da je bila vsaka manjša, vsaka ima nekaj listov manj. N vrhu je najmanjša. Listke sem malo zmečkala in zvila, da je bolj bogata, v sredino pa sem prilepila še svetleč polkamenček.

      Izbriši
  8. Prekrasna voščilnica in nikjer se ne vidi, da si prestajala take muke. Te pa čisto razumem in vem kako je to, zadnjič pri rdeči beležki sem nekaj takega doživela.
    Prva stran voščilnice je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  9. No,sej veš...vaja dela mojstra. Meni je zelo lepa tudi, če si dodala rožnati papir. Sem sigurna, da je bila prejemnica zelo vesela. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Včasih nas kakšna voščilnica res namuči, vendar se splača ko vidiš odziv prejemnika. Kljub vsem težavam je fantastična, sploh pa cvet zunaj :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako lepo si večplasno oblikovala Tinino vrtnico. In tole v notranjosti full dobro zgleda. Ti pa verjamem, da si se namučila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno. Za vrtnice se pa strinjam :).

    OdgovoriIzbriši