petek, 27. februar 2015

*** 11



Še malo sem bila med rožicami (mislim, s čestitkanjem, da ne bo pomote :):):))
Postavila sem jih pod karo papir. Tole voščilnico sem poslala v zahvalo eni prijazni gospe. 







Na prvi so rože papirnate, na drugi pa iz filca. Druga mi je nekoliko ljubša zaradi barv, zato jo prijavljam tudi v Craftalnico. Katera pa je ljubša vam?





Izzivi:
- Craftalnica: Ročno izdelan cvet
- Najlepši par: Galerija meseca februarja

8 komentarjev:

  1. Všeč sta mi tvoji malo drugačni voščilnici. Lepo so ju izdelala v preprosti obliki in dodala krasne rožice :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede na to, da pri meni oranžna barva vedno zmaga, se nagibam bolj k prvi voščilnici. Ampak samo za stopinjo. :-)) Sta pa obe zelo lepi. Všeč mi je domiselna in malo drugačna postavitev. Rožice so čudovito izdelane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta zelo lepi, vendar mi je druga bolj všeč, pa čisto malo. Zdi se mi , da rožice iz filca delujejo malo mehkeje in bolj nežno kakor iz papirja.
    Hvala, da ssi se nam pridružila v cvetoči Craft-alnici in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja zmagovalka je druga :). Zelo lepo postavitev si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta krasni...mogoče mi je prva za pikico lepša. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O, take čestitke se pa mora človek razveselit.

    OdgovoriIzbriši
  7. Moja zmagovlaka je tudi druga, ker so lepše barve, pa tudi rožice pridejo bolj do izraza. Lepše pokukaj izpod odeje, čleprav sta obe lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, obe sta čudoviti. Za malenkost mi je lepša druga, kjer so cvetovi iz filca. Delujejo toplo.

    OdgovoriIzbriši