torek, 03. februar 2015

*** 6

Ne, ni še akvarelka, ta še pride na vrsto. Najprej je bilo treba narediti tresočko za Craftalnico. Kar nekaj zabave sem imela z njo, saj je moja prva. S fotografijo ponoči ji delam krivico zaradi barv, ampak drugače ne znam.




Deklino v okvirčku sem barvala z akvarelnimi barvicami in vodnim čopičem, sicer pa sem papirčke le izrezovala in lepila. Barvito, da prikličem malo sonca....:):)




 Izzivi:
Craftalnica: Shaker Card


9 komentarjev:

  1. Pa daj no! :-))) Tvoja tresočka je fantastična. Od barv, postavitve, dodatkov in bejbe, ki se kopa v peni, čisto vse štima v nulo! :-))) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, dobra ideja s to deklico in lušna tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno, lepe barvne kombinacije....

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako je fletna :-))
    Všeč so mi nogice, ki kukajo iz tresočih se delčkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jap, zelo navihano tresočko si sestavila in izbrala krasno barvno kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi, hi, hi kako znaimiva tresočka, res škoda da se je izmuznila izzivu.

    OdgovoriIzbriši