torek, 10. februar 2015

*** 7

Negativ, pravijo v Craftalnici. Pa naj bo. Odločila sem se za pisanega metulja. Ozadje je izdelano s smrkelj ploščo (ostanki) in mislim, da tule prav lepo pride do izraza. Sama kombinacija barv ni ravno najbolj všečna, ampak glede na to, da so metulji pisani, mislim da je kar OK.





Izzivi:
Craftalnica: Negativ

14 komentarjev:

  1. Metuljček je prav lepo pisan, čeprav se mi sanja ne kakšna naj bi bila ta plošča.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi sama ne vem kaj si s tem mislila ;)
    Pride pa čudovito pisano, kot so metulji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa..čudovite barve si uporabila :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena - smrkelj plošča? To kar malo virozno zveni :))) Kaj je to, razsvetli nas? Voščilnica je pa zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena čudovito pisanega metulja si tokrat ujela v voščilnico in meni osebno je ozadje noro všeč!!!
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Super barve si uporabila. Prav zaradi njih metuljček krasno izpade. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Metuljček je čudovito pisan, za ploščo pa prvič slišim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Se mi zdi da prav to pisano ozadje doda piko na i. Metulji res morajo biti pisani.

    OdgovoriIzbriši
  9. helena, čudovito voščilnico si naredila,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo OK je :-)) In zelo mi je všeč. Lepo si se znašla z negativom in naredila čudovito voščilnico.
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Pisano ozadje prav paše metulju. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je pa noro lepa, ravno zato ker je tako lepo pisana. Krasno si se znašla z metuljem.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši