ponedeljek, 16. februar 2015

*** 9

Pomladno? Mogoče, Sodelavka je praznovala rojstni dan pa sem ji naredila škatlico s cvetjem. ali pa voščilnico, kakor želite. Seveda ni to moja pogruntavščina, navodila sem našla tule.




Uporabila sem pisan papir, pentljo,


Tinine vrtnice in žige. Vrtnice sem toplotno embosirala in jih izrezala s šablono. Za to sem uporabila barvni papir, ki sem ga naknadno senčila z Distress blazinicami.


Vrtnice sem nalepila na papirnate trakove in jih namestila v škatlico, to pa potisnila v pisan ovoj. Na zadnji strani ovoja sem odtisnila še verz, ki sem ga seveda pozabila fotografirati.




 




Izzivi:
- Najlepši par - Galerija meseca februarja


11 komentarjev:

  1. Vau Helena, tole pa je eksplozija rožic...bi moja mati, kar na rit padla od veselja...in verjamem, da je tudi dobitnica navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lep šopek! :-)) Zelo domiselno darilce, oz. voščilnica. Hvala za link. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. To je pa nekaj posebnega, pa toliko lepih rožic. Super, da si jih embosirala, pridejo bolj do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita škatlica in lepo si naredila rožice v notranjosti. Res so čudovite :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito ♥. Krasne barve in zelo lepo narejeno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa je škatlica presenečenja. Kaj takega še nisem videla. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena, pa sva ta teden res obe v vrtnicah :) Tvoja škatlica presenečenja oz. voščilnica je enkratna. Hkrati je še darilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna škatlica, všeč so mi barve in cvetje, veliko cvetja. Super si tole ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  9. tole je pa res lepo...prav pomladno

    OdgovoriIzbriši
  10. Tinine vrtnice res pašejo k vsaki voščilnici. Tvoj šopek pa WAW kljub temu, da si ga stlačila v šaktlico. Hvala za navodila - to bo treba preizkusiti :)

    OdgovoriIzbriši