sreda, 04. februar 2015

Lol

Pa saj ni res, to se lahko zgodi samo meni.... Včerajšnje voščilnice nisem prilepila v Craftalnico. Zakaj? Ne me vprašat..... zato, ker sem zmešana, verjetno...... Pod objavo sem še veselo zapisala, da jo objavljam tudi tam, potem pa mrk........ pa tako sem se trudila, da mi ne bi izziv spet "pobegnil". Nič zato, važno je, da je veselje in odklop ko sem v svojem kotičku.

Pokažem pa vam tole, čisto prvo tresočko, s katero sem imela dela "kot ta usran za zidom". Kako bi pa zgledalo, če bi vsaka stvar uspela že v začetku. Ni zaman rek: "Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo." Je preprosta, nič posebnega, na folijo v okence pa se je prikradla smetka. Šmentana reč, kar je, je, razdirati je pa ne grem, saj prva mora biti malo sfižena!

 

 

Zdaj pa lopate v roke!

11 komentarjev:

  1. Uj, se vidi, da me dolgo ni bilo tukaj! Kako luštno, zadnje čase so te tresočke zelo prisotne. Ljubka je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si prava faca! :-) Izdelaš tako krasno voščilnico, potem jo pa pozabiš prijaviti. :-) Ena konkurentka manj v boju za Top3. :-)))
    Všeč mi je tvoja rojstnodnevna tresočka. Smetka pa je verjetno tako električna, da je niti stresti ne moreš. :-)) To je čar ročnega dela. Nič ni popolno. :-))) Mislim, da je tudi jaz ne bi razdirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, škoda ... je pa zelo zelo lepa :-))
    Krasen mafinček!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot praviš, važno je zadovoljstvo, ki nam ga prinese ustvarjanje, tudi če zamudimo izziv :) Tresočke so zakon in meni se dopade, da si se lotila zadeve. Lepa je in tista smetka je pač del vsebine :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena čudovito tresočko si sestavila in "nezaželjena" vsebina ji da poseben čar ;))) Škoda, da si prejšnjo tresočko pozabila prijaviti ;((( Na tej mi je všeč embosirano ozadje, ki je nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, Helena, se zgodi. Tudi sama včasih šele na fotki opazim kakšno nesrečo ;)
    Škoda pa, da si zamudila izziv. Ma, je samo šola za naslednjič ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo tresočko si naredila. Tudi meni se je že zgodilo, da sem pozabila prijaviti na izziv, vendar sem se še pravočasno spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je. Drobne smetke, ki se prikradejo na naše izdelke pa popestrijo izdelek, vidimo jih itak samo me. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit muffinček s tresočko, napakice ap itaq opazimo samo me - je škoda podirati tako lepotičko. Včasih se zgodi, da nekaj narediš v dobri veri in potem gre mimo tebe - saj delamo za dušo in ne za tekmovanja :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Iii, meni je pa tale tresočka zelo všeč. Živahna in barvita, pa nič preveč polna. Res fajna tresočka.

    OdgovoriIzbriši