ponedeljek, 09. marec 2015

*** 13

Pa sem spet pri tresočki, krivi za to pa sta Tina in Vladka. Ni voščilnica, je kar mali albumček za mladeniča, ki praznuje dvajseti rojstni dan.

 Prva stran je tresoča z lesenima zvezdama in številkama, ki sem jih sama barvala z akrilnimi barvami.



Notranjost je polna simbolike, od pomembnih datumov do pogostih potovanj med Ameriko in Slovenijo.




V kuverti levo je skrita letalska karta, desno pa karta za ogled športne tekme.




Zadnji strani sta namenjeni voščilu.





Luštno je delati albumčke in zlagati papirčke.

Izzivi:
- Ko me inspirira: # 35


9 komentarjev:

  1. Krasno si izdelala ta album, vse je dodelano, še posebno naslovnica mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkraten album, poln malenkosti, ki pa veliko pomenijo. Všeč mi je tvoj tresoč album :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja s tresočim albumom :). Dodelala si ga v nulo, mislila na vse podrobnosti, sedaj samo še misli slavljenca in bo popoln - čudovito darilo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušno je delati, če znaš! :-)) Tvoj album je čudovit. Super ideja je tale tresočkasta naslovnica. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno! Naslovnica je popoln uvod v vse, kar sledi! Mojstrsko si pokombinirala sporočilo, motive in papirčke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena!!! To si tako zelo lepo naredila...krasen album je tole! Pa tresočka kot okrasek izpade tako zelo lepo. Vesela sem, da sva te premamili in si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično si tole izdelala. Krasen je in super se mi zdi, da je prva stran shaker varianta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Že platnica albuma je eno lepo presenečenje, ki se nadaljuje še v notranjosti. Krasno si vse naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. AAA prekrasna ideja in izvedba. In super darila ;-)

    OdgovoriIzbriši