sreda, 25. marec 2015

*** 15

Packanje je užitek, mixed media tehnika pa kot nalašč za to. Tokrat sem se vrgla na tag. Jezi me le, ker nimam vseh barv, ki bi jih želela kombinirati, zato so včasih kontrasti malo smotani, ampak tudi to je čar posebnega, mar ne? Odela v močne rumeno oranžne barve v kombinaciji z modro.





Dodala sem čebelo, ki sem ji dodala krila iz paus papirja. Tega sem najprej toplotno embosirala, potek pa še premazala s Perfect Pearl modrim prahom. Rahlo sem jih dvignila, da je videti, kot bi vsak čas poletela.
 

 










Izzivi:
Craftalnica: Krila






17 komentarjev:

  1. vedno znova občudujem tiste, ki si upate toliko 'napackati' na en kup. Izredno lepo je in dobro izpade, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovno! Sploh si ne morem predstavljati, kako si lahko sestavila skupaj toliko elementov in ustvarila takšno harmonijo. Res vrhunski izdelek. Čebelica pa čisto zares deluje, kot da bo vsak čas poletela. :-)) Čista desetka!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si se lotila taga in krasno ti je uspelo tole "packanje". Čebela pa je nekaj prav posebnega, krila iz pausa ji dajo piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh koliko detajlov! Ta tehnika me pri drugih vedno navduši, sama pa zanjo po moje nisem sposobna, ker mi možgani sploh ne delajo v to smer ... :) Čebelica je pa takooo lepo dodelana! Krasen tagec je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno. Na majhnem koščku papirja ti je uspelo tako različne dodatke, sestaviti v všečno celoto. Čebela je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, tag, poln energije zaradi vseh dodatkov. Všeč mi je tvoja čebela in res daje občutek, da bo poletela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bogat in barvno čudovit tag. Super ti gre od rok tale mix media.

    OdgovoriIzbriši
  8. Obvladaš tole tehniko. Barvam niče ne manjka, ma čebelica je svetovna v svojh pripravah na polet :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito, všče mi je ta večplastnost in čebela, kot bi pravkar priletela na tag :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. huh, tu pa je nekaj dela. a se vidi, da si uživala ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo, kako je dober. Čebelica z dodanimi, enbossiranimi krila je pa špica. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau, kakšna eksplozija čudovitih barv :-)) Tvoj "spackani" izdelek se mi zelo zelo dopade. Krasni dodatki!
    Hvala, ker se igraš z nama v krilatem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super tag si naredila, res bogat ampak lepo paše skupaj. NIč ni videti, da bi ti kaj od zalog materiala manjkalo :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super tag! Jaz se kaj takšnega sploh ne upam lotiti.

    OdgovoriIzbriši
  15. Noro lepo, eksplozija barv in materjalov. Čebelica je popolna s svojimi prosojnimi krili.
    Vse skupaj pa harmonično in uravnoteženo.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. čestitke za TOP 3 pri craftalnici :)

    OdgovoriIzbriši