torek, 24. marec 2015

Ko mine zarukan dan

Včeraj je bil en zarukan dan. Nič posebnega se ni dogajalo, ampak bi vseeno lahko kakšnega z lahkoto okrog ušes, če bi bila prilika. Pa nisem nasilnica ali kaj temu podobnega, tako sem se počutila.
Danes pa je vse drugače. No, ne čisto vse, marsikaj pa. Danes mi ne gre nihče na živce, zunaj je še nekaj sonca in občutek, da pomlad drvi v naše kraje. In ker je danes drugače, moram poravnati nekaj dolgov za nazaj, da ne bo slučajno mene kdo okrog ušes.

1. 
Pred časom sem bila pri Moi izbrana za srečno nagrajenko in poslala mi je čudovit blokec. Še vedno je prazen, ker mi je tako strašansko všeč in mi ga je škoda popisati. 






2.
Že večkrat ste me povprašale kaj za vraga je to "smrkelj plošča". To ime sem ji nadela sama, sicer pa gre za ploščo narejeno iz gela in daje videz strjene želatine. Lahko si jo izdelate tudi sami doma, na spletu pa obstaja kar nekaj navodil, kako. Vse info o nakupu in blog ter še veliko koristnih nasvetov pa najdete tule.

3.
Iskreno se opravičujem vsem, ker marsikdaj ni časa za vse komentarje. Večino vaših  objav vsaj preletim, tako na brzino če drugega ne, pri komentarjih pa se pogosto ustavi. Res pa je, da ste izredno ustvarjalne in da imate v peti prestavi na turbo obratih in je težko slediti tej dirki. Ampak je prav tako in naj kar traja. 

Tudi jaz malo dirkam, žal pa ne v ustvarjalnem kotičku temveč zunaj, v gozdu, na zraku. Se prav nič ne pritožujem, ampak dan ima samo 24 ur. Oooooj, kako bi ga raztegnila na veeeeč, če bi le šlo. Pa ne gre, zato so tudi moje objave bolj skromne.
Tekaški plani so letos prav našpičeni in hudi, malo po moji zaslugi, malo pa tudi ne. Da ne bo pomote, nisem noben tekaški manijak, tudi "brzina mi nije vrlina", sem pa precej vztrajna v švicanju čez hribčke in doline. In v teku in naravi (zdaj že) neskončno uživam ter čistim pljuča in misli. Ko bodo na vrsti "tekme", vas bom pa malo pocrkljala z vtisi. Prva takšna preizkušnja bo že v začetku aprila. Za prvi vtis pa nekaj slikic 


 
Nanos

Pristava



 Šmohor





Hmmm, mogoče bo pa konec tedna bolj pisan na kožo papirčkanju, kot divjanju po gozdu....:)

7 komentarjev:

  1. Vsi imamo kdaj pa kdaj takšen dan, tako da se sploh ne sekiraj. Glede nato, da skrbiš za svojo formo ti oprostimo omanjkanje tovje prisotnosti na blogu, ma vseeno najdi kakšno minutko in pokaži tvoje umetnine :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako simpatična objava je tole! Si me prav nasmejala! Ja, res pride mimo kdaj tak zarukan dan in k sreči tudi hitro odide. Čestitam za tekaške podvige! Ni ga lepšega kot polnit pljuča nekje na prostem. To res krasno pomirja in je balzam za telo in dušo! Tale smrkelj plošča je pa res nora stvar z navihanim vzdevkom- sem pogledala video :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za dozo smeha ob zarukanem dnevu. :-) In seveda za čudovite fotke. Uživaj v naravi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi mene prime kdaj takšen dan in takrat se ponavadi umaknem pred svetom in čakam, da me mine :) Lepo te je Moi obdarila in ti kar uživaj na svežem zraku in v hoji oz. teku. Zdaj prihaja pravi čas za to.

    OdgovoriIzbriši
  5. En velik nasmeh se mi je prikraden na usta, ko sem to prebrala. Uživaj v naravi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja punca, kar šibej ti naokrog in fotkaj :) Pa tam pa tam nam privošči kakšno objavico, pa se potolažimo :) Dobra si, čestitam za odločnost in vztrajnost pri 'čiščenju pljuč in misli'

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehe, zanimiva objava :) Ja, pride takšen dan, pa tudi gre.
    Daj mi malo svoje tekaške energije :)

    OdgovoriIzbriši