sreda, 08. april 2015

*** 18

Kljub temu, da letošnjega maka še ni, sem si ga "privoščila" v mešani tehniki. Malo sem kulala sem, malo tja in nastala je "moja".




Bilo je kar veliko nanosov papirja in akrilne barve, sledila je strukturna pasta z zlatim posipom, žigosanje in dodajanje polkamenčkov.






Cvet je barvan v akvarelni tehniki in mi ni uspel tako kot sem si želela, ampak tudi takšen kot je sedaj ni tako zanič..:) Izrezala sem ga in prilepila s 3D blazinicami.




Leseno številko sem pobarvala kar s črnim markerjem in na koncu  zavezala še trak, na katerega sem nanizala tri zvezdice. Tri zvezdice za 30 let mlade dame.

Izzivi:
Craftalnica: Z bloga na blog
The Artistic Stamper Creative Blog: Flora in Fauna

38 komentarjev:

  1. Prava umetnina, se vidi, da je vloženega veliko truda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si izvedla tole "mešano" tehniko. Polno drobnih podrobnosti, ki naredijo celoto popolno. Cvet je lepo pobarvan in senčen, je že prav, da je uspel tako kot je. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole tvoje kukanje levo in desno se je pa izplačalo. Bom še sama poizkusila...več glav, več ve. Krasen rezultat. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Teli maki so prav posebni in tudi ozadje je prav nekaj posebnega. Super voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Igranje in nannašanje je obrodilo fantastične sadove - čudovita je :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti za lepe besede, ki si jih pustila na CRAFT-alnici :-)) In hvala, ker si se nama pridružila na praznovanju.
    Tole tvoje "packanje" postaja že zelo resno. Iz objave v objavo nas bolj presenetiš in se še bolj potrudiš, da je VaU :-)) Zelo všeč mi je tvoja voščilnica v čudovitih barvah!

    OdgovoriIzbriši
  7. Na njej mi je prav vse všeč. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa tebi gre to že res super. Mak je čudovit in vse si dobro izpeljala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Ploskam od navdušenja! Čudovita je. Sanjska! Vse štima v nulo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se svidja. Odlicna je.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si tole zmiksala, meni je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo si se potrudila! Videti je, da imajo prsti, ki drsijo po sliki veliko za občutiti! Meni je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  13. Všeč mi je mešana tehnika.Reljef je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  14. Helena, krasne barve. Voščilnica mi je izredno všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi smaa razmišljam o mix tehniki, ko pa vidim tvoje čudovite izdelke...pa me je kar strah začeti :).

    OdgovoriIzbriši
  16. Luštno, da si tako paše v mešanje :) Lep izdelek je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj, tale mixed media je meni zelo všeč. Meni se zdi mak prav čudovito pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  18. wauuu, kako čudovita voščilnica!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Prav zanimivo in posebno voščilnico si naredila,super si skombinirala tehnike.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovito si zmešala vse mogoče in nastali so popolni maki, res si prava mojstrica.
    Hvala, ti, da si se nam pridružila na praznovanju 5 rojstnega dne.
    Lp; Lili

    OdgovoriIzbriši
  21. Zanimiva tehnika, ki jo sama sploh ne obvladam....čudovito izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  22. Veliko tehnik si kombinirala. Kot si sama napisala, kukala malo tu malo tam, nastala je čisto tvoja unikatna krasna, voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  23. Krasne tehnike, lepo si jo izdelala :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Zelo všečni maki! Močne, čudovite barve. Všeč mi je in ideja, kako si sestavila. lepo!

    OdgovoriIzbriši
  25. Čudovita je! Deluje tako 'polno', super barve !

    OdgovoriIzbriši
  26. Fantastična je, prava umetnina.

    OdgovoriIzbriši
  27. "...ni zanič"?! Daleč od tega, čudovit je... meni je voščilnica nadvse všeč. Bolj ko jo gledam, bolj mi je pri srcu. Lepe barve, dobri dodatki, super razporeditev in zapolnjenost. Všečna, zelo!

    OdgovoriIzbriši
  28. Občudujem vse ki se lotite mixed media tehnike. Sama nimam idej za to.

    OdgovoriIzbriši
  29. waw, super ti je uspelo tole zmixat ;) res se vidi da je ogromno dela v njej, ampak se je izplačalo-čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  30. Aaaaa...zapiram usta. Vedno se rada ustvaljam ob tvojih voščilnicah in tudi tokrat ni nič drugače... naravnost čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  31. Čudovita, od barv do tehnike... :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Zelo bogata voščilnica in vendar ne preveč. res posrečena kombinacija. mešati takole različne tehnike in motive je prav gotovo velik izziv.

    OdgovoriIzbriši
  33. Vau, res čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  34. Ful lepa! Všeč mi je ta kontrast barv..res lepa

    OdgovoriIzbriši
  35. Oh, oh, oh,... čudovita je. Super si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši