ponedeljek, 20. april 2015

*** 20

Včasih gre kakšna voščilnica še vroča od hiše, tako vroča, da je niti slikati ni časa. Tudi s tole je bilo tako; objektivu se je nastavljala že v zgodnjem jutru (dokončana v poznih večernih urah), zato so fotografije bolj švoh .....:):)




Ozadje ni rdeče, temveč močno roza. Za izdelavo črt sem uporabila Tinino šablono, barvala sem jih z Distress blazinico. Prsti so bili črni in še marsikaj drugega  :):)




Rože sem naredila sama, ampak mi niso uspele kot sem si zamislila. Želela sem narediti potonike, ker pa je bil šifon premehek, se je oblikoval malo po svoje. Bolje bi bilo, če bi imela tršega, ampak ga nimam. Kljub temu sta nastala dva prijetna cvetova.


Hjah, prvič sem uporabila tudi pokajoč lak na okvirju. Ne znam še delati s tem, drugič bo bolje.



Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca aprila

7 komentarjev:

  1. Zelo zanimiva kombinacija in meni se dopade. Tudi rože so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Roži sta čudoviti in voščilnica zelo, zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, tvoja voščilnica mi je tako zelo lepa...prav vse...od postavitve, barv, okraskov... Krasna...

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja kazem vrlo zanimljiva kombinacija. Vrlo lijepo je ispala. Svidja mi se.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimiva postavitev in tudi rožica ti je zelo lepo uspela!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi, hi, tole o črnih prstih mi je pa tako zelo domače.... :-)) Občudujem rožice. Meni se zdijo popolne. Voščilnica je zelo lepa. Krasna postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja no, obarvani prsti so tudi meni ratali domači ;). Voščilnica je super v zelo znaimivi kombinaciji barv. Cvetka sta mi TOP in če bi bila bolj podobna hortenziji bi , vsaj zame, prevladala na voščilnici - tako pa sta del celote.

    OdgovoriIzbriši