četrtek, 23. april 2015

Letošnji prvi

Že pred časom sem tule napisala, da bom z vami čisto malo delila "tekaške preizkušnje". Marsikoga to niti ne zanima, ali pa si misli svoje v stilu "kaj pa je tega treba". Če iskreno povem, meni je hudimano všeč, vedno bolj. Tudi sama si včasih mislim, zakaj neki ženem svoje telo v klanec in nato po strmini navzdol, zraven diham kot parna lokomotiva, pulz nabijem v višave, ......... Zato, ker je fino, ker se pri tem sprostim, glava se sčisti in na koncu se super počutim. Če pridem iz službe še tako utrujena, me tek "obnovi" in sem po koncu spet polna energije.

Za letos sem si zadala 6 večjih tekaških preizkušenj. Prva je že mimo; Najnaj 21 po gričih nad Škofjo Loko. Proga je bila dolga 21 km, vreme prekrasno in čudovita proga z neznansko lepimi razgledi. Menda je to najlepši in najtežji polmaraton pri nas, zato tudi takšno ime.




Nisem ravno "hitri dirkač", saj v teh letih in glede na ne preveč dolgo tekaško kilometrino, tega tudi ni mogoče pričakovati. Žene me volja pomešana s trmo in vztrajnost. Res pa je, da do točke "najhujše krize" še nisem prišla in ne vem kako bi se izšlo; odstop ali železna volja ter trma.






Start in cilj je bil na Sv. Andreju nad Škofjo Loko, nadaljevali smo na Sv. Ožbolt do vasi Selo, sledil je vzpon na Tošč, pa gori doli po gozdnih poteh vse do vrha Osolnika, spust do doline Hrastnice pri Škofji Loki in zopet vzpon na Sv. Andreja, kjer je bil tudi cilj. Proga je bila odlično označena, okrepčevalnice na progi pa bogato založene.




Najlepše je, ko v cilj prideš z nasmehom, brez žuljev in relativno fit, za povrh pa te čaka hladno pivo.




Naslednji izziv me čaka 9. maja na razdalji 25 km.

8 komentarjev:

  1. Kaj naj rečem, kapo dol. Tek ni moja stvar, je pa dejstvo, da če se v tem najdeš je to res krasna sprostitev. In jaz ti želim še obilo pretečenih kilometrov in predvsem uživanja pri tem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra si in veseli me, da v tem uživaš. Jaz včasih sem, zdaj že dolgo ne.. mogoče pa me enkrat spet prime :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za prvo preizkušnjo in le pogumno naprej, se vidi, da zmoreš. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Občudujem tvojo vztrajnost in voljo in z veseljem preberem tvoje vtise in pogledam prelepe fotografije. :-) Nikar nas ne pozabi obveščati o tvojih dosežkih. Morda pa še kakšnega zapečkarja pripraviš, da naredi zase kaj koristnega. :-)) Recimo mene.... Če ne drugo, bi me gotovo pritegnilo hladno pivo na cilju. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena, super za ta podvig! Tek na dolge proge je moja šibka točka že iz osnovne šole in je ostala še danes :) Zato te občudujem in ti želim še veliko pretečenih kilometrov. Kakšna večja kriza bo verjetno še prišla, toda verjamem, da jo boš uspešno premagala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse čestitke za tak podvig :). Jaz in tek ne greva vkup, razne kakšen špritn, tako da občudujem vse vas ki ste dolgoprogaši.

    OdgovoriIzbriši