petek, 08. maj 2015

*** 22

Akvarelna tehnika za ozadje (olala, malo sem packala), nekaj špricanja (brez škatle, hahaha), zvita štampiljka, in sekinčki.




Očala so temno modra, špricanje tudi - v živo mnogo bolj fajn kot na sliki. Smo kupili nov fotič, pa še ne obvladam prav fajn. Mož sicer pravi, da je vse isto kot prej, ampak jaz vem da NI. Ženske že vemo kako je s to tehniko, a ne? Vsaj zame velja, da si s tehniko in elektroniko nisva prav blizu in rabim kar nekaj časa,  da osvojim "taprave prijeme".




In sonček naj vas greje!

9 komentarjev:

  1. Vse boljše so te tvoje akvarelne, res so mi všeč. Ja, dobro 'oddelaj' soboto :)) Pa kakšno fotko prinesi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super si pošpricala vse skupaj

    OdgovoriIzbriši
  3. Tebi gredo očitno moške voščilnice zelo dobro od rok. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Napis in očala mi delujeta kot obraz :). Vsekakor super in všečna moška voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kdor zna, zna tudi brez škatle. :-)) Svetovna je in prav lepo "popackana". :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Taka malo navihana deluje ;) Super si špricala in barve so krasne! Kako morajo biti še v živo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo so dodala napis in vse je videti kot obraz. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično, zelo mi je všeč to tvoje špricanje in ta oranžna še poudari očala. Krasna je. Ja, me že vemo :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo ti je šlo to packanje/špricanje! Preprosta in čudovita voščilnica.
    Saj ti že zdaj gre dobro z novim aparatom!

    OdgovoriIzbriši