petek, 22. maj 2015

*** 23

Blogovski prah sem malo razpihala in dodala eno frišno. Začela sem jo delati za prejšnji izziv Craftalnice, ko so dekleta želela nekaj vijolično zelenega; evo, dokončno spacala sem jo pa včeraj. Brzinsko, ne? 




Malo akvarelnega packanja, šablonic, kristalčkov....... in je že šla na pot. Pst, ampak meni ni prav posebno všeč, nekaj me moti (manjka) pa ne vem kaj....:):)






7 komentarjev:

  1. Uf, kako je lepa in škoda, da ti ni uspelo prej :-))
    Spet si se lepo igrala z barvami in dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se pa ne zdi, da bi ji karkoli manjkalo. :-)) Čudovita je in tole igranje z akvareli ti je vrhunsko uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni izgleda sasvim super. Ne fali joj nista.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi po moje ji prav nič ne manjka in lepo si "spacala" skupaj te barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ozadje je res fenomenalno, tkao barvito, živo. Lepa, zelo!

    OdgovoriIzbriši
  6. super si tole packala in rezala...prav zanimiva in simpatična

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma ne vem kaj bi ji manjkalo. Meni je prav všeč barvna shema in minimalizem :).

    OdgovoriIzbriši