torek, 09. junij 2015

*** 24



Foto album za katerega sem porabila malo več časa, zato tudi malo več fotografij. Seveda je kristalno jasno, da so fotke nastale tik preden je šel od hiše in se je že mudilo, zato sem zadolžila M, da vse poslika. In naredil je po moško...... nima pojma, kako se ta foto album zlaga, zato je kar nekaj.  Bom poskusila z majhno razlago.
Zgoraj je zunanjost, ki se zaveže s pentljo, spodaj pa detajl. 





Notranjost; zgornji del z žepki, kjer je bil skrit tudi darilni bon za potovanje in prostorom za fotografije. Slavljenka jih bo naredila na potovanju, dokončno ji bom uredila album, ko se vrne. V spodnjem delu tudi prostor za fotografijo.




Potem se zadeva ponovno odpre, kjer je zgoraj spet žepek, v spodnjem delu prostor za fotografije in žepek s tagom.










Ko se zadeva ponovno odpre, se pokažejo novi zavihki, pregibi, žepki in prostorčki za fotografije. Evo, sem že obupala, ker je tega preveč in opis zgleda zelo suhoparen.

  


Ah, rajši poglejte fotke.......
























  



Darilni bon



Izdelava je bila prav zabavna. Porabila sem kar nekaj papirja in lepila. Ker sem želela, da je stvar popolna, sem najprej izdelala prototip in tako prihranila kar nekaj papirja, ki bi drugače verjetno romal v koš kot "škart roba".

11 komentarjev:

  1. Uf... tole pa je bil projekt :). Res si lepo dodelala albumček in ko bodo notri slike bo res fantastičen spomin na potovanje in rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito ♥ si ga sestavila in okrasila. Krasno darilo, ki bo vedno lep spomin. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledam, skrolam in občudijem vsak detajl posebej! :-) Čudovito si ustvarjala. Vse pohvale za natančnost in domiselnost. Album je res unikaten in vsakdo bi ga bil neizmerno vesel. Ko bo pa napolnjen še s slikami, bo pa čudovit spomin na krasno potovanje. Sicer pa, sploh ni slabo poslikano. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, koliko eni plasti, pregibov, dogajanja. Tole ni lahko poslikat in mislim, da je tvoj odlično opravil nalogo, saj lahko lepo vidimo, kako razgibano je vse skupaj. Res je pravo malo doživetje tale tvoj album.

    OdgovoriIzbriši
  5. O to je pa bilo enega dela, super si izpeljala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. čudovit album, tako poln, razgiban, usklajen, vsi ti detajli - vreden velikega občudovanja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuu, kakšen neverjeten album! ne vem, če sem že videla takšega. A to si imela navodila ali si čisto sama vse izumla? Enkraten je, zanimiv, lepo okrašen, poln malih skrivnih odkritij. Krasen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodila, navodila, ki sem jih zasledila na pinterestu, naročila in plačala. Album mi je bil tako všeč, da sem se kar odločila, cena pa tudi ni bila visoka. Če bi morala sama tole pogruntat, bi morda končala 1x naslednje leto, ker ima ogromno detajlov in skritih žepkov, zavihkov,..... Prav zabavno ga je bilo izdelovati.

      Izbriši
    2. Avtor je odstranil ta komentar.

      Izbriši
  8. Uh, tale album pa je nekaj posebnega. Koliko detajlov, pregibov, dodatkov ... Ni, da ni. Perfekcija!

    OdgovoriIzbriši