sreda, 03. junij 2015

Še sem tu

Da ne bo slučajno kdo mislil, da me je že pobralo. Še sem tu, še diham, pogosto celo preveč....:):) Preganjanje po gozdnih stezah po dolinah in višinah mi vzame hudirjevo veliko časa, tako, da ga za papirčkanje skorajda ni. Če se najde kak trenutek, pa ni prave volje ali navdiha. Tudi v gospodinjstvu in po hiši ni vse tako kot "ponavadi". Ker se brez muje še čevelj ne obuje, ni heca. Za cilj, ki me čaka 20. junija moram pošteno švicati, sicer se mi bo Špicparkeljc smejal, jaz pa z dolgim nosom domov.

V tem je tudi veliko dobrega, saj brez slabe vesti pojem vse kar vidim, tudi sladkarije mi nič ne škodijo. Tale, ki jo je naredila mlajša hči, je bila resnično dobra in slastna.














11 komentarjev:

  1. Vsa sreča, da nam nisi kam odtekla. :-)) Z veseljem bi si privoščila košček te slastne torte, ampak ne brez slabe vesti. :-)) Blagor tebi....

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmhmhm čudovita je! Pridna si :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. lepa tortica! A si kaj praznovala al kar tako?

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena, to slastno sladico si zaslužiš. Veselo do cilja.
    Lp, Janja

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna si, le nadaljuj veselo naprej. Tortica izgleda pa božanska. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar naprej, veter v jadra in do cilja
    moje najljubše sadje
    slastno za oko in burbončice
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. fantastično izgleda, kako je še dobra :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. taki sladki dobroti se tudi jaz ne bi odrekla

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma ti šibaj še zame, samo da ti paše :). Tortica zlgeda slastno zato ni greh pokusiti košček.

    OdgovoriIzbriši
  10. Če pridno kuriš kalorije, si lahko brez skrbi privoščiš takšno slastno tortico.

    OdgovoriIzbriši