sreda, 17. junij 2015

Špicparkeljc

Tole vreme kar prija, ohladitev je bila več kot dobrodošla. Takšna vročina, kot je bila zadnje dni, bi bila pa res malo preveč za tek po grapah. Ja, prav ste uganile - v soboto me čaka največja tekaška preizkušnja do sedaj - GM4O ali po domače Gorski maraton štirih občin v dolžini 42 km in slabih 3000 višincev. 
Takšne razdalje do sedaj še nisem premagala, še manj s toliko višinskih metrov. Saj morda še ne bi bilo tako noro, če me ne bi lovil limit. Do prvega vmesnega časa ne smem porabiti več kot 5 ur, sicer me bodo poslali "domov", skupni limit pa ne sme presegati več kot 9 ur. 

Da ne bom na poti "zaspala" kot pravi M, me bo spremljal Špicparkeljc, ki me že dalj časa opazuje, priganja in preverja mojo pripravljenost. Srčno si želim, da bi nama šlo.




Kako bo, vam povem v prihodnjih dneh, ampak ne takoj, ker greva s teka kar direktno na dopust v Provanso. Tudi tam se bo nabralo nekaj vtisov za deljenje z vami. Malo se pa že moram odkupiti za mojo ustvarjalno "pasivnost", a ne? 

5 komentarjev:

  1. Naj ti špicparkeljc pomaga do uspešnega izzida in jaz res močno držim pesti zate in se ti hkrati klanjam, da se odpravljaš na tako zahteven tek. Dobro je to, da ne bo prevroče. Uživajta potem v Provansi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Šjora pa ti si neumorna - laufanje v tej vročini... vse pohvale in držim pesti, da ti uspe premagati pot v časovnih okvirjih. Uživaj v Provansi - bo zagotovo zaslužen oddih po takem naporu :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Vso srečo, dobro uštimej in lepo se imej na počitnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Naj ti špicparkeljc v soboto izdatno pomaga premagovati vse napore! Sploh ne dvomim, da ti ne bi uspelo držati se časovnih limitov. Na cilju si pa le privošči hladno pivo! :-)) Držim pesti! Uživajta na počitnicah.

    OdgovoriIzbriši