ponedeljek, 20. julij 2015

*** 28

"Rega, rega, kvak, kje kakšen je oblak", se sprašuje žaba. Potrebuje vodo in senco, tega pa kar ni in ni.





Ah, tako je vroče, da se še voščilnici ne da nastavljati pred objektiv, zato tudi ena uboga fotka. Tokrat sem za ozadje naredila bokeh tehniko (prvič), ki pa se bolj slabo vidi. V sredino sem dodala izrezek iz Tinine šablone, ki sem ga malo "oplemenitila" s senčenjem, zlatimi in rahlo roza vodnimi kapljicami pri čemer sem uporabila črn in bel gel flumaster. Na koncu sem dodala še malo vodnega rastlinja, ža bo in nekaj roza cvetlic.

Prijavljam jo v Galerijo meseca julija pri Tini.

4 komentarji:

  1. Lepo skrbiš, da ima žaba vodo. :-)) Zelo mi je všeč tvoje igranje z bokeg tehniko in okraševanje s pisali. Super izpade vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatična regica in lepo ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Voda bi nas res vse razveselila, no, dokler pa čakamo dež, prijajo tudi takšne simpatične voščilnice ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako simpatična regica in voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši