torek, 18. avgust 2015

*** 31

Posebna zaradi stranskega izreza, narejena iz samih ostankov. Pa barve so mi všeč.....










Pssst, o napakah tokrat ne bomo. Komentar še čisto dopustniški in takšen tudi pozdrav vsem.

Izzivi:
Craftalnica: Karkoli

8 komentarjev:

  1. Zelo zanimiva zaradi tega stranskega izreza. Lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ni fajn ko lahko porabis ostanke in naredis nekaj lepega...pridna, ustvarjalna in sportna si odkar me ni blizu....bi se morala na vseh podrocjih zgledovati po tebi ;)
    Uzivaj!!

    OdgovoriIzbriši
  3. U tale izrez je res "kulski". Barve so pa čisto nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiva je in všeč sta mi trakca, s katerim se odpira. Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako lepo si se poigrala z njo :-)) Res krasna in posebna postavitev.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. čisto posebni rob, take so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. Napake?? Jaz vidim le čudovito voščilnico z malo drugačnim robom in eksplozijo barv.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši