ponedeljek, 21. september 2015

*** 34

Ena malo drugačna, zopet v malo bolj "free" duhu. Poslala sem jo prav posebni osebi za rojstni dan, ampak vse kaže, da je zgrešila cilj.








Priznam, da mi je bila zelo všeč, zato sem z malo sprememb in prilagoditev na podoben način izdelala tudi vabila za praznovanje rojstnega dne. Te pa pokažem prihodnjič.







Izzivi: 
Craftalnica: Živali

8 komentarjev:

  1. Svetovno si tole skombinirala. Mešano tehniko obvladaš v nulo. Postavitev je vrhunska, barve so super, ptič s kapico je prva liga. Zelo mi je všeč Škoda, ker je zgrešila cilj. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. He he, dobro so te za rojstni dan, krasen vrt so ti naredili palčki čez noč :))) Tale voščilnica mi je svetovna, res nekaj posebnega in odštekanega in še kako žalostna sem, da je zgrešila cilj :(( Morda pa je ptica samo malo kam poletela in še pride do cilja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je, drugačna in nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  4. uuuu navdušena nad fenomenalno idejo!!!! krasna voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena, res obvladaš mixed media tehniko, super je tale ptiček s kapico! Močno upam, da je v tem času voščilnica le prispela do pravega naslovnika! Hvala, ker sodeluješ na živalskem izzivu v CRAFT-alnici, pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši
  6. Spet ti je lepo uspela ta tehnika in prav z veseljem pogledam vse tvoje "zmešane" stvri na voščilnici :-)) Krasna je.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wauu, krasno ustvarjanje.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši