četrtek, 24. september 2015

*** 35

Ecola, še vabila, ki sem jih izdelala za svoj rojstni dan. Osnova je narejena s smrkelj ploščo (Gelli art ploščo) v treh različnih barvnih niansah, vse ostalo pa nič kaj posebnega.

V rjavi,

 

 v rdeči 





in modri barvi.

 






V notranjost sem dodala na prvem listu pesmico, na drugem pa vabilo na praznovanje.

 




Ker je osrednji motiv ptica pa vabilo lepim tudi v Craftalnico, kjer želijo videti živali.

10 komentarjev:

  1. Krasna vabila. Všeč mi je, da niso vsa enaka. Sploh pa jih smrkelj-plošča naredi unikatna ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, res so krasna, pa še variacije, vau!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto posebna in zelo lepa vabila si izdelala. Všeč mi je, da niso enaka. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita so, nekaj čisto posebnega in zelo se mi dopade, da so različnih barv,

    OdgovoriIzbriši
  5. Nič kaj posebnega, praviš ... :) Meni se zdijo vabila zelo posebna, res je fino, da je vsako drugačno, hkrati pa pašejo skupaj zaradi glavnega motiva. Super so izdelana, fantastična ozadja, pa še pesmica od Bine ... imam par njenih knjigic doma :)
    Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici, Maja

    OdgovoriIzbriši
  6. Super vabila si naredila. Prav v vseh barvnih odtenkih so mi všeč :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa vabila.Mixmedia je res tvoja tehnika,
    Hvala še enkrat in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, se vidi, da si delala vabila zase, saj so fantastična. Sploh ozadja so noro dobra.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole sem očitno spregledala. Zasluženo med TOP3. Čudovit ptiček.

    OdgovoriIzbriši