sreda, 30. september 2015

*** 36

Nazadnje sem pokazala enaka vabila v treh barvnih odtenkih, tokrat so samo v enem. Tudi tu je ozadje moje "remek djelo"  s smrkelj ploščo in štampiljkami. Tu že malo vleče na jesen, se vam ne zdi?





 




Ja, ptiči pri meni še kar letajo, jaz pa čez vikend letim še na zadnji letošnji planirani trail v Istro. Držite pesti, da tokrat vreme spet ne bo reklo zadnje besede.





7 komentarjev:

  1. Tudi tale izvedba vabil mi je neznansko všeč. Tvoj ptič je super paše na čudovito ozadje. Bom še malo ostala in se guštirala. :-)) Držim pesti, da ti čez vikend vreme ne bo nagajalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vabila so čudovita. Sedaj, ko sem uspela pogledati kako lepo so ti uredili vrt, me ne preseneča, da pri tebi vse tako žvrgoli :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe jesenske barve si uporabila in vabila so krasna. Držim pesti za ta vikend.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti kar letaj s ptički, super so. Sicer pa, kako že pravijo: Zakaj bi menjal konja, ki zmaguje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovna ozadja in sploh kombinacija vsega! Na našem koncu se je vikend začel deževno, upam da je v Istri bolje - srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav je, da vleče na pisano jesen. So tako topla ... Upam, da bo Istra po tvojih načrtih.

    OdgovoriIzbriši