četrtek, 17. september 2015

Se dogaja

Ppffffff, ppfffffff, piham moj blogerski prah. Kaj pa čem, če se pa toliko dogaja, da sploh ne sledim ne sebi, ne dogodkom. 

Na delu so bili pridni palčki in dobre vile in mi včeraj takole prenovili rožne gredice.










Ja, september bo še naporen, potem pa se bodo zadeve malce umirile. Takrat se bom počasi vrnila v bolj umirjeno sceno in bo tudi več časa za delitev simpatičnih utrinkov.


11 komentarjev:

  1. He he he najlepša rožica si!

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečna ti. Res imaš pridne palčke in vile. Krasno presenečenje. ..pa vse najboljše za abrahama. : )

    OdgovoriIzbriši
  3. o, kakšne krasne gredice, slavljenka pa sploh, čestitam!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridni palčki. :-) Pošlji jih še k meni. Pa vse najboljše za prvih 50!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše in na novih 50 :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše in praznovaje je videti res posebno in predvsem razigrano :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Vauu koliko lepih rožic. Vse najboljše, še na mnoga zdrava leta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, ja, res je bila zelenica preveč pusta :)
    Vse najboljše za okroglo obletnico! Še veliko lepih in srečnih let.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oho, kako luštna obletnica, tvoji palčki so pa lepo poživili okolico, zelo, zelo mi je všeč! Vse najlepše, punca in še veliko razigranosti, vztrajnosti in kreativnih iskric ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Se moram vrniti še nazaj na tole luštno objavo :) Vidim, da so ti palčki in vile pripravili čudovito praznovanje! Iskrene čestitke, želim ti predvsem zdravja, še veliko tekaških podvigov in zanimivih ustvarjalnih projektov! Hvala ti tudi za tvoje komentarje pri meni, jaz sem imela en dolg komentatorski mrk, sem pa spremljala vse tvoje tekaške avanture, vsaka čast!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo kako lepo presenečenje so ti pripravili.
    Za voščila ni nikoli prepozno .....
    Vse najboljše. Lp

    OdgovoriIzbriši