petek, 09. oktober 2015

*** 37

Večina vas je že krepko zaplavala v jesensko - zimske vode, jaz pa se še vedno oklepam poletja. Pa ne zaradi nostalgije, ampak zato, ker enostavno nisem uspela narediti še nič novega. Vse kar je še na zalogi za ogled je bilo narejeno že poleti. Včasih je tudi to dobro, saj se lahko potem, ko ni od mene nič, malce šlepam na preteklost.

 Voščilnica je poročna, vendar čisto netipičnih svatovskih barv.




Kot osrednji motiv sem dodala kletko v kateri se kljunčkata roza in moder ptiček. Vratca kletke se odpirajo in zapirajo, krasi pa jih droben srček. Kletko sem obesila v krog in jo privezala z vrvico, tako, da lahko prosto niha.   






 V notranjost sem dodala zeleno ozadje in pod njim odtisnila štampiljko z lepo mislijo.



 



Saj bi jo prijavila v Craftalnico, ker ima roza pentljo, ampak je ne bom, ker je nimam več in je ne bi mogla podariti. Upam, da mi bo za to uspelo narediti kakšno drugo.

11 komentarjev:

  1. Zelo zanimive barve si izbrala. Lepo se dopolnjujejo. Čestitka mi je zelo všeč, sploh pa nihajoča kletka v krogu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo zanimiva s tem okencem in kletko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav posebno poročno voščilnico si izdelala, zelo zanimiva in lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Domiselno in zanimivo si se poigrala z netipičnimi barvami za poročno voščilnico. Zelo mi je všeč. Kletka, ki niha in se odpira je svetovna. To je že prava tehnologija! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je posebna, tako barvno za poroko. Kletka je pa 1A. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je posebna, tako barvno za poroko. Kletka je pa 1A. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa je in všeč so mi ta vratca in viseča kletka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je prav zaradi izbire barv, in krasne postavitve, nadvse lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. meni je všeč tudi v teh tonih!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, obožujem poročne voščilnice v netipičnih barvah :) Izjemno domiselno si jo sestavila, kakšna ideja s kletko, celo vratca se odpirajo! Super vse!

    OdgovoriIzbriši
  11. Včasih je fajn imeti kakšno voščilnico na zalogi za objave takrat, ko ne uspemo narediti nič novega. Barve so netipične, ampak je voščilnica zato še toliko lepša.

    OdgovoriIzbriši