sreda, 21. oktober 2015

*** 38

Hojojoj, stran pa že ne bomo metali. Tule sem uporabila kar nekaj ostankov in izrezkov od "nevemkdaj prej", ki so se valjali po mizi. Pa mi je bilo tega dovolj in sem jih pripopala na voščilnico. To je bilo že nekaj časa nazaj, le pokazala je še nisem.

 






Ker je v zgornjem desnem kotu odtis iz Tinine zbirke štampiljk (ene prvih), jo prilagam tudi v Galerijo meseca oktobra. 

5 komentarjev:

  1. Super ideja, da porabiš ostanke. Zelo lepo voščilnico si sestavila. Tinina štampiljka super paše zraven. :-) Sama je še sploh nisem uporabila, ker nisem imela pojma, kako bi jo umestila. Hvala za idejo! :-) Pa za vse ostalo tudi! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si uporabila ostanke in nastala je prav fletno pisana voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Na prav zanimiv način si zložila skupaj vse te ostanke. Jaz priznam, da velikokrat na koncu romajo v koš.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sploh ni videt, da so ostanki. Super zgleda. Vidiš, jaz imam pri tem velike probleme s porabljanjem ostankov in se mi samo kopičijo :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo sama se tega nikoli ne spomnim. Tvoja voščilnica mi je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši