ponedeljek, 02. november 2015

*** 39

Na prejšnjem izzivu Craftalnice se je ustvarjalo na temo roza pentelj, da se je kar kadilo. Žal mi do roka ni uspelo narediti prav nič, kljub temu, da sem imela trden namen. Malce kasneje sem pa le uspela in naredila spodnje 3. Poslala sem jih kar na naslov društva Europa Donna in upam, da so jih prejeli.

Prva je čisto samosvoja, drugi dve pa se malce razlikujeta. Pri prvi barvni papirji in Tinine šablone ter ježek, pri ostalih dveh pa špricanje, deteljice za srečo, polperlice oz. seqinčki.












Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca novembra

7 komentarjev:

  1. krasna serija, tako lepa ozadja in krasne postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri so zelo lepe in domiselne. Ježek je prav simpatičen in nosi krasno sporočilo. Pri špricanju in pacanju pa moje srce začne malo hitreje utripati. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič hudega, le nisi sodelovala v izzivu, sam namen je dober in da si jih poslala, Gotovo so jih bili veseli.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ježek s srčkom je tako ljubek, našpricane pa tako nežne in lepe! Namen pa je vsekakor prelep in gotovo bodo segle prav do srca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se poigrala s špricanjem barv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena, vse so zelo lepe...všeč mi je veseli ježek...pa nežne deteljice na lepi špricani podlagi tudi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe so in to špricanje mi je zanimivo, ker je učinek vedno drugačen.

    OdgovoriIzbriši