sobota, 21. november 2015

*** 40

Zunaj je sneg in še kar neustrašno pada, jaz sem pa še vedno na travniku, med maki. Jesenske sem čisto preskočila - ni bilo časa. Z novoletnimi sem še "nikjer" - še ni bilo časa. Tale z makom pa je res še od poletja - ni bilo časa za objavo.






Zdaj pa že malce pretiravam, a ne? Časa je toliko, kolikor si ga vzamemo, samo jaz si ga letos malo več za pohajkovanje kot za papirčkanje. Ja no, če je bilo pa še dober teden nazaj takole na Vršiču :)






Danes pa zunaj sneg in še kar naletava. 

11 komentarjev:

  1. Zelo lepo voščilnico si naredila...vse prav ti dam prvo naredi nekaj za sebe ter potem nekaj ustvari ko dobiš navdih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lepa in bogata! Super barve si pokombinirala! Bravo za Vršič, ni ga čez izlete v naravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica z vsemi dodatki. Lepo vreme je pa čisto prav, da si ga izkoristila za izlete.

    OdgovoriIzbriši
  4. edino prav, da si bila zunaj, no, ampak si dobro izkoristila preostali čas, tale je perfektna, barve super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, kako lepo si sestavila voščilnico! Mak je čudovit. :-) Mislim, da si s potepanjem jesen izkoristila 100 na uro. Krasne fotke z Vršiča. Nama letos ni uspelo. Pa saj imava bonus še od lani. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je tale z makom in prav nič ni narobe, da veliko časa raje preživiš zunaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo lepa voščilnica
    kar se pa Vršiča tiče me pa nisi prepričala......jaz sem bolj morska hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoja voščilnica lepo drži ravnovesje med novoletnimi, ki so že povsod naokrog, zelo lepa je in všeč so mi tvoje sestavljanke. Kar se pohajkovanja tiče, čestitam, tvoja volja je res vredna občudovanja in virtualni svet ne bo nikamor ušel.

    OdgovoriIzbriši
  9. A ni to fino, da lahko objavljaš poletne voščilnice pozimi in delaš zimske poleti, pa ti nihče nič ne more ;)
    Kje pa piše kakšen je vrstni red in kakšen mora biti tvoj navdih.
    Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, čudovita kombinacija različnih dodatkov in pravi čestitkarski kolaž.

    OdgovoriIzbriši