petek, 27. november 2015

*** 41

Se vam zadnje čase zdi, da je vse na glavo? Meni že in sem prepričana, da je vsega tega preveč. Preveč grozot in negativne energije, preveč stvari, ki nas stiskajo in tlačijo nekam k tlom. Ne samo v svetu, tudi v našem mali okolici se mi zdi, da gre zadnje čase vse nekaj narobe in na glavo. Da preženem ta občutek sem malo odtavala v moj kotiček in ga bogatila s pisanimi barvami. Kar tako, za dušo. Dovolila sem si "na glavo".








In ker je "na glavo" tudi naša pošta, sem jo poslala nekomu, ki ga prejšnja voščilnica ni dosegla.

Izziv:
Our Creative Corner: Topsy Turvy

4 komentarji:

  1. Ooo, kako mi je všeč! vse te male lepe stvari držijo svet v harmoniji, upam, da se vsaj v mali okolici vse umiri. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sreča za vse nas, da imamo svoje kotičke, kjer lahko ustvarjamo tudi "na glavo" in vsaj za kratek čas pozabimo na vse negativno tam zunaj,
    Voščilnica je čudovita. Ozadje kar poka od pozitivne energije. Strašansko mi je všeč. Itak sem velika oboževalka tvoje zmešane tehnike. :-) Upam, da voščilnica tokrat doseže prejemnico. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh if we could come back in time, do some things upside down, reverse the order of things... In our craft world it is possible, and you made a great interpretation of the challenge, Helena! Thanks for joining us at Our Creative Corner!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se tale sreča na glavo zdi svetovna ideja in tako otroško norčava se mi zdi, kar ji da še poseben čar. :)) Zadnje čase je res toliko grozot, pa še ljudje so polni negativnosti. Če bi začeli spreminjati svet pri sebi in se bolj pozitivno naravnali, bi bilo že veliko lepše, se mi zdi.

    OdgovoriIzbriši