ponedeljek, 30. november 2015

*** 42

Akvarelno packanje s folijo je kar simpatično. Itak, da ni vse tako kot si človek zamisli ob začetku, ampak ker daje veliko umetniške svobode in je vsak izdelek na koncu unikat, je kar OK. Uf, danes sem pa bolj filozofsko našpičena. Skratka packala sem po Vladkinih video navodilih in nastala je ena simpatična za malo, miceno miško (deklico), ki je nedolgo tega prišla na svet. Dodala sem še malo strukturne paste v ozadje taga in prilepila nekaj belih polperlic. Pa je. Spodaj jo krasi še embosiran napis "dobrodošla mala princeska", ampak je tako nežne vijolične barve, da se ne vidi. 







10 komentarjev:

  1. Kako simpatične miške! Škoda, da se napisa ne vidi, sicer pa res fantastična viščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ljubki miški in krasno ozadje! Zelo simpatično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav ljubka voščilnica in ti dve miški sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. O , kako lepa voščilnica! Pohvale tudi za vse ostalo, lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica, ena od tistih za katere sem prepričana, da so v živo še lepše.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito dobrodošlico mali deklici si ustvarila. Miške za malo miško. Prva liga. :-) Čar tega pacanja je ravno v tem, da nikdar ne veš, kakšen bo končni izgled. Je pa vsakič čisto poseben in neponovljiv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Packanje je res fino. Z malo miško si verjetno privabila še kakšen nasmeh, saj je voščilnica res simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  8. iii, kako si tole lušno naredila. Nadve mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole "packanje" sedaj krasi moje stanovanje, saj je naša mala žabica ponosna lastnica tele fantastične voščilnice! Helena hvala za tako lepo voščilo, ki seže do srca :)!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno dobrodošlico si "napackala" ;)

    OdgovoriIzbriši