ponedeljek, 09. november 2015

Mali kolaž ali vsega po malem

in nič tako zares kot bi bilo treba. Saj mogoče je pa tako kar prav oz. če drugače povem, je meni kar prav. Malo tu, malo tam, malo tega in malo onega = pestro, zanimivo in prijetno. Pa pojdimo lepo po vrsti.
V začetku oktobra sem jo popihala na jadranje, teden kasneje pa na sejem v Vicenzo. Že dolgo sem se pripravljala, letos pa mi je le uspelo. Proti koncu meseca sva jo z M popihala še v Istro, v zanimivo vasico Kotli blizu Buzeta.



















 


V njej ni več stalnih prebivalcev. Polovica vasi je spremenjena v čudovite turistične apartmaje, ostalo pa je več ali manj zapuščeno vendar še kar v OK stanju. Bila sva edina gosta, zabavalo pa naju je vsaj 20 mačk in mačkonov. Tišina, da te bolijo ušesa, le tu in tam ptičje petje, v okolici pa menda kar precejšnje število divjih pujsov, ki živijo v tamkajšnjih gozdovih. Midva sva obrnila kar nekaj kilometrov po hribčkih in dolinah, ob vodi in močvari, po travnikih in med njivami ter gostim grmovjem in na srečo nisva doživela bližnjega srečanja.
Sicer pa v neposredni bližini izvira reka Mirna, ki se kasneje tekom svojega potovanja izliva v morje.








Prvi dan sva jo ucvirnala proti Buzetu, kar nekajkrat sva prečkala potoke in rečice brez mostičkov tako, da sva bila kar iznajdljiva. Predihala sva čudovito Pot sedmih slapov, ki jo res priporočam vsakemu in je izredno primeren izlet za enodnevni izlet, saj je v neposredni okolici Buzeta, lepota pa takšna, da ti poje srce in duša. Odsvetujem v vodnatih mesecih in tudi pozimi je menda težko prehodno.










Naslednji dan sva jo ucvirnala proti Humu, ki velja za najmanjše mesto na svetu. Tu sva gazila po blatu in grmovju in  hvalabogu sem šele po vrnitvi izvedela za divje ščetinarje.








Komaj sva se malo ohladila, že sva na Krasu jahala kolo in se naslajala ob čudovitih barvah ruja. V vmesnem času pa služba in čisto običajne vsakdanje stvari, le za čestitkanje ostaja bolj malo časa.

Pa vendarle sem "naštimala" eno za Sonjo, ki je praznovala rojstni dan.


 





Včeraj pa sem požela še zadnjo sivko ob terasi.



 


Izzivi:
Najlepši par: Galerija meseca novembra


9 komentarjev:

  1. Pestro si preživela oktober. Krasne fotografije in voščilnica. Se pa čudim barvi tvoje sivke v tem času, prelepa je.

    OdgovoriIzbriši
  2. In jaz sem presrečna lastnica prelepe čestitke. :-)) Hvala.
    Uživala sem ob ogledu fotografij. Raj na zemlji. Poznam tišino, ko ,misliš, da si oglušel. Sva pred leti par zimskih dni preživela v vasici na Braču, daleč od ponorelega sveta. Samo midva in tu in tam kakšna ovca ali osel. :-)
    Sivka je pa res krasne barve. Verjetno tudi diši tako lepo, kot zgleda. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se je pa veliko dogajalo. In tale izlet je videti odlično in resnično mora biti zelo lepo. In všeč mi je tale voščilnica za Sonjo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Malu tu, malo tam, predvsem pa lepo in v naravi si preživela mesec. Dobra si, da uspeš še kaj ustvariti. Sivka je res lepe, intenzivne barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne le sivka, vse forografije so čudovitih barv! Prelepe so, z užitkom sem jih šla večkrat skoz. Voščilnica mi je nad všeč, namig za izlet pa tudi zveni obetavno. Super objava.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cel kup zanimivih dogodivščin. Lepe fotografije in tudi lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako zelo lepa reportaža...tvoje fotografije so mi krasne! Voščilnica pa je čisti waw!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, tale izlet se sliši in vidi zelo zanimivo. Pa še tako daleč ni.
    Voščilnica za Sonjo pa je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, krasen potopis, voščilnica je pa tudi zelo lepa, lp

    OdgovoriIzbriši