petek, 04. december 2015

*** 43

Fensi šmensi torbica za damo, ki je pravkar dopolnila 30 let. Uporabila sem rjav bleščeč embosiran papir, dodala umetno krzno, kar je menda sedaj silo moderno, nekaj perlic in simbolično tri cvetke iz filca. Težava je nastala, ker nisem predvidevala teže krzna in je zaradi tega torbico zgoraj malce krivilo.



 


V notranjost sem dodala še denarnico z evrčki. Žal mi je zmanjkalo rjavega papirja, zato je rdeča. 





Prejemnica je bila zelo vesela, še bolj pa zato, ker je bila v torbici tudi (seveda neprava) štartna številka enega najzahtevnejših gorskih tekov na svetu. Prav gotovo se sprašujete kakšno darilo pa je to, če se mora človek tako matrati, da v enem kosu preteč 170 km in naredi 10 000 višinski metrov, poleg tega pa je na poti od 30 do 35 ur brez spanja? No ja, tudi jaz se to sprašujem, ampak nekateri si tega resnično iz dna srca želijo. Seveda pa bo morala damica imeti še srečo pri žrebu, sicer z vsem skupaj ne bo nič.


8 komentarjev:

  1. Svetovno! Torbica je čudovita in super okrašena. Nič ne moti, da jo umetno krzno malo zvija. Rdeča denarnica v rjavi torbici je lepa kombinacija. Mladi damici želim veeeeliko sreče pri žrebu. Naj se ji uresniči želja! :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, tole pa je res čisto posebna in fantastična torbica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, sem pa mislila, da si začela šivat! Svetoven kroj, in čudovito okrašena, kar škoda, da je iz papirja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Olala, kako krasno torbico si naredila. Najbolj mi je všeč, da si dodala rožice iz filca, pa denarnica tudi paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, tale torbica je kot prava, svetovno. In prav na vse si pomislila.

    OdgovoriIzbriši
  6. wauuuuuuuuuuuuuuuu, kakšna super ideja!
    čudovita izvedba
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Super! Torbica zgleda kot prava in nič ne de, če je zaradi krzna malo ukrivljena. Meni se zdi tako še lepša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, noro lep komplet si pripravila za darilo. Lp

    OdgovoriIzbriši