sreda, 16. december 2015

*** 44

V stilu letošnjega leta "teram" do konca - letos vse z zamudo. Če ste druge že končale s prazničnimi voščilnicami, sem jaz šele začela. Evo, tule so prve. Letos me vleče med zvezde, ne glede na to, da sem nabavila kakšno novost, ampak še ni prišla na vrsto. Vprašanje če sploh bo .....:)













Uporabila sem ostanke starih papirjev, Tinine žige s storžki in smrekovino ter dodala nekaj penaste podloge.

Izzivi: 
Our Creative Corner: Stars
Najlepši par: Galerija meseca decembra

8 komentarjev:

  1. Super si skombinirala potiskane papirje in svoje ;)
    Lepa postavitev, taman za serijsko izdelavo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvezdna objava :)
    Všeč mi je, ker si tudi sama naredila ozadja in tako lepo skombinirala s kupljenimi.
    Zelo lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bolje pozno kot nikoli.. In počasi se daleč pride.
    Malo vzpodbude za naprej. ;)
    Všeč mi je kombinacija potiskanih in dizajnerskih papirjev. In čudovite barven kombinacije. Naravno bež in rjava barvana kombinacija mi je svetovna!
    Hvala za inspiracijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikoli ni prepozno. :-))) Super so tvoje zvezdne voščilnice. Ena lepša od druge. Naštempano ozadje pa zmaga na celi fronti. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo so lepe - veš, jaz jih niti začela še nisem!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav zabavno si tole skombinirala. Všeč mi je, da si uporabila tudi ne ravno tipične praznične barve.

    OdgovoriIzbriši
  7. super kombinacije, sploh te natur kombinacije so mi vau!

    OdgovoriIzbriši
  8. Thank you so much for playing along with my challenge 'Wish Upon A Star' over at Our Creative Corner!

    OdgovoriIzbriši