sreda, 13. januar 2016

*** 1

Dolg premor sem si naredila z objavami, zdaj pa lepo počasi in po vrsti. Vem, da nekateri novoletnih voščilnic tudi videti ne morete, ampak jaz jih nisem še nič pokazala. Danes, za začetek, eno zvezdasto.

 





7 komentarjev:

  1. Jaz jih še kar rada gledam in mi jih ni dovolj :) Tako sem vesela tudi tvoje. Lepa zvezdica in zanimiva voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zanimiva je. Fino si razporedila trakove in obesila zvezdo. Zelo všečna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Priznam, da delat se mi jih trenutno res ne da, ampak pogledam pa jih tudi jaz še rada. In zelo zanimiva je tale tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti kar pokaži praznične voščilnice. Sem zamudila veliko objav in bom sedaj vsako pogledala z veseljem.
    Krasna je ta z zvezdo in ona, ki je pripotovala na moj naslov prav tako. Hvala.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. O, jaz jih pa lahko gledam celo leto. :-) Še posebej, če so tako izvirne in lepe, kot tvoja današnja z zvezdo in notami. :-) Skoraj tako je lepa, kot tista tvoja, ki krasi mojo "steno slavnih". :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Če bo res zapadel sneg, bodo novoletne čestitke bolj pasale kot so ob dejanskem novem letu :) Lepa :)

    OdgovoriIzbriši