torek, 19. januar 2016

*** 5

Res bi bilo čudno, če ne bi naredila tudi kakšne s Tininim jelenčkom. Res, da je bila samo ena, ker je bila preveč zapletena za bolj množično izdelavo. Mogoče bo pa drugo leto bolje.


 





Izzivi:
- Craftalnica: Nov začetek
- Najlepši par: Galerija meseca januarja

10 komentarjev:

  1. O, živjo, luštna je tale, tudi vse ostale, ki si jih pokazala so lepe, ampak zmaga pa tista, ki jo imam jaz doma :)) Najlepša, upam, da jo boš pokazala na blogu, sicer bom res mogla tudi jaz slikat svoj kupček prejetih voščil, ki mi še krasi steno, do danes mi to še nekako ni uspelo. Helena fajn bodi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, Helena...kako je ljubek takole v kotu :-) obdan s krasnim okvirjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res ljubka voščilnica, mora ti biti všeč s tem jelenčkom ob vznožju hribčka. Hvala, ker soustvarjaš Ccraftalnico, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si naredila in všeč mi je okvir, ki poudari :-)) Jelenček je pa itak zakon.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je...lepo zasnežena. Saj vem, da vsi že komaj čakate pomlad, ampak meni se toži po snegu in si ga želim, zato si mi tele zasnežene tako zelo simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo simpatična. Všeč mi je okvir :). Hvala, da ustvarjaš z nami. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Je pa luškan tale tvoj jelenček. :-)) Super si ga pobarvala. Všeč mi tudi je okvir.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja tale jelenček je pa res zmagovalec lanske sezone. A žal tudi pri meni lani ni prišel na vrsto, bo počakal na naslednje praznike.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši